Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-05-09, 13:42
Medlem
Inte hittat ngt ställe som säljer 4-acetoxy-det. Men de har ju samma effekt som om man köper kemikalierna istället, bara att det blir ganska mycket dyrare.
Citera
2004-05-09, 13:47
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dog
Inte hittat ngt ställe som säljer 4-acetoxy-det.

Då tror jag inte du har letat
Citera
2004-05-09, 14:00
Medlem
har kollat på lite olika sidor som cyberacid, chemlab, modernatur osv. Så jag har letat .
Citera
2004-05-09, 14:44
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
har kollat på lite olika sidor som cyberacid, chemlab, modernatur osv. Så jag har letat .

Som sagt - då har du inte letat. Du påstod att du letat här på sidan efter BM3 och inte hittat, men då kan du inte ha letat mycket. Det finns en sökfunktion som fungerar bra här bara man skriver rätt saker i den. Så sök vidare du på de sidor du redan letat
Citera
2004-05-09, 15:27
Medlem
Psykomans avatar
Va fan gör alla dom olika DiPT, MePT, MopT, CoP, SnUt egentligen? Finns det ingen lista på effekterna och så?
Citera
2004-05-09, 16:00
Medlem
jo jag använde sökfunktionen här på sidan, men vet inte varför jag inte hittade ngt. Hittat sen efter det dock.

Men när det gäller 4-acetoxy-det så har jag inte hittat ngn sida som säljer det. Kanske är blind....
Citera
2004-05-11, 04:11
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
jo jag använde sökfunktionen här på sidan, men vet inte varför jag inte hittade ngt. Hittat sen efter det dock.

Men när det gäller 4-acetoxy-det så har jag inte hittat ngn sida som säljer det. Kanske är blind....

Ah, nu fattar jag Du sökte alltså efter 4-Acetoxy-DET i lösvikt? Ja, det verkar lite svårt att få tag på - konstigt nog... Iom att det finns i pillerform borde det rent logiskt finnas i bulk också.
Citera
2004-05-11, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Ah, nu fattar jag Du sökte alltså efter 4-Acetoxy-DET i lösvikt? Ja, det verkar lite svårt att få tag på - konstigt nog... Iom att det finns i pillerform borde det rent logiskt finnas i bulk också.

Alldeles rätt. Var ute efter det i lösvikt. Konstigt att det inte finns när det finns i pillerform. Ska iaf prova Bm3. Men sen går jag vidare till ngt som finns i
lösvikt och därmed blir billigare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in