2010-07-24, 05:20
Medlem
Tjena tjena.Jag har länge funderat över hur jag någonsin ska kunna få min pojkvän, nuvarande och förhoppningsvis föreviga, sambo att lita på mig, på alla plan...

Jag är en person som, hör och häpna är ärlig och verkligen inte innehar ett pokerface! Pga detta och det groteskt dåliga samvete jag skulle ha skulle jag aldrig förmå mig att ljuga för min pojkvän!

Jag är och förblir den ärliga människa jag alltid kommer att vara. Detta har jag djupt och grundligt förklarat för min käresta och somliga stunder tror jag nog att han tror på mig. Men hur kan jag bygga upp ett förtroende hos honom som han verkar behöva när jag aldrig någonsin gjort någonting fel på det sättet eller någonsin enligt mig försatt mig i en situation där jag gjort någonting misstänksamt.eller fel?

Jag har aldrig haft planer på eller funderingar på att vara otrogen..jag älskar min sambo mest av allt och får verkligen allt jag behöver av honom! Han är trotsallt en FB-pojkvän med givetvis 23 cm slak och jag en FB-flickvän som tar den i tvåan!

Hur får jag min pojkvän att lita på mig?
Citera
2010-07-24, 06:05
Medlem
JizzieJinxs avatar
Alltså problemet ligger ju hos honom om han inte kan lita på dig. Du verkar ju vara en bra flickvän så han får helt enkelt komma över sin osäkra sida. Är han väldigt svartsjuk eller?
Citera
2010-07-24, 06:29
Medlem
Tillit är något som tar tid att bygga upp, och jag tvivlar starkt på att någon kan ge 100% tillit till någon då jag själv anser att jag aldrig skulle kunna göra detta. Kanske bara är jag som inte har hittat den rätta.

Iaf, du får fortsätta vara ärlig och hålla vad du lovar (som ett bj varje dag efter jobbet) och hoppas på att han en dag kommer lita på dig. Frågan är om du litar på han då du verkar vara den enda som kan fara illa ut i detta förhållandet.
Citera
2010-07-24, 07:01
Medlem
Kundalinis avatar
Du säger att vi skall lite på dig, men hur kan vi veta att du inte bara är ute efter enkla trick och knep för att mer effektivt kunna bedra och såra din pojkvän?
Citera
2010-07-24, 10:34
Medlem
Forbliranonyms avatar
Prata med honom om hur du känner, det brukar lösa sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in