Citat:
Ursprungligen postat av Kneff
Men du, det finns en sak du kan göra för att känna att det blir rätt, precis det du vill. Vill du hångla med henne så försök det. Blir hon sur så säg till henne att sluta spela svårfångad och skärpa till sig. Troligtvis vill hon ha uppmärksamhet och du ger henne den hela tiden. Därför blir du en ointressant toffel. Skall du ha någon chans får du bli en man och visa vad fan du vill. Blir hon då knasig så skit i henne och se henne som en kompis. Hon kommer förlåta dig...
Okey hon drog hem nu så kan förklara lite mer utförligt.
Det börja med att hon kom hit mitt på dan, medans hon vänta på en kompis som skulle färga håret o annat.
Så sa dom att hon skulle sova här inatt eftersom hon inte ville åka hem efter, så visst sa jag tänkte

detta blir ju skit bra.
Kl 12 så ringer hennes kompis och säger att hon har tappat bort henne och när dom hittar varandra så ska dom till Uppsala o sova där, så jag tänker "aja, då har jag lite kul medans istället då".
Så jag och några till va o söp hos en polare (Blev ganska packad). När jag väl kom hem vid 1 tiden så ringer dom o säger att dom hade ångra sig att hon kommer hit istället (Hon va vid tillfället ganska borta också)
Så det slutar som vanligt när hon är här att vi hamnar i samma säng och myser, och hon börja skojja som hon alltid brukar men eftersom jag va full så hade alla spärrar släppt lite så det börja med att hon tog av sig BHn och vi allmänt lekte runt/smeka, och jag vet att hon blir mycket kåt av hals kyssar så börja med det och allting slutade med att jag hade handen mellan hennes ben och vi börja hångla.
Som sagt i andra posten så har hon sagt att hon inte vill ha sex med folk hon inte är tillsammans med så några min in i "förspelet" så säger hon typ "Nej nej mittnamn jag kan inte" Tänkte väl aja vi kom till 2nd base iallafall.
Så vi fortsatte mysa utan att göra nå mer men hon va fortfarande kåt så det sluta igen med att handen va där nere och vi började igen och då trodde jag hon hade ångrat sig men efter lite längre än sist så sa hon samma sak igen. Men man hörde på henne att hon njöt och tyckte om det. Så jag sa nått liknande med "Du gillar ju det vi kan fortsätta, vi måste inte gå nå längre om du inte vill"
Då sa hon typ "mmh men det kommer inte jag klara" sen blev hon lite tyst/sur o la sig åt sidan :/
Vettefan hur jag ska uppfatta alltdetta.
Att tillägga va att hon va riktigt plaskvåt så nått måste man ju gjort rätt iallafall (Märktes på henne när man höll på med nacken)