Citat:
Ursprungligen postat av biverfiver
jag o min tjej har varit tillsammans i 2 år nu och har haft det bra fram till maj, då jag började träffa en tjejkompis allt oftare, och det lede till att vi fick känslor för varandra. jag har för en vecka sen berättat allt för min nuvarande flickvän och sagt att jag inte kan fortsätta för jag har fallit för den andra tjejen. hon tog det inte bra och skrek och kastade saker på mig, tog min bil (hon har inte körkort) hem till hennes föräldrar för att sova där. dagen efter trodde jag hon skulle vara öppen att prata med, men istälet ignorerar hon mina samtal och skickar privata bilder på oss som hon säger hon ska sprida för alla. hon vägrar fortfarande svara när jag ringer/besöker hennes föräldrars hus men jag vet att hon är hemma, för hon har skrivit på sin facebook ett flertal gånger om hur äcklig och dum jag är. det är en helt ny sida av henne som jag aldrig sett. jag vet att jag har varit ett svin som var otrogen men jag har alldrig behandlat henne illa och vill henne väl. jag oroar mig över bilderna för det käns som hon är så arg att hon aldrig kommer förlåta mig
vad ska jag göra??
ps hon är 18, jag är 21
Så är det att ha omogna brudar, springer man efter småtjejer så kan man inte förvänta sig att de ska agera vuxet när saker och ting inte går deras väg.
Är det Janne Houkko stuket på bilderna, dvs lite mer kinky stuff på dom, taskigt läge isåfall, hålla på med sånt och bli filmad / fotograferad med mobil är ju rätt korkat.
Varför berättade du för din tjej att du hade känslor för en annan? Alltså ärlighet varar längst i alla lägen, men faktiskt, man behöver inte hugga personer i hjärtat när man ska göra slut, för det var väl ändå idén att det skulle ta slut?
Dra till med de vanligaste ursäkterna, det är ju därför de finns.
Vi passar inte, har inte tid med förhållande, det har gått för fort, jag är osäker på vår framtid osv
Istället kommer du med en hiroshima bomb... man lär sig så länge man lever.