Okej Flashback.. Vet egentligen inte varför jag öht. skriver det här, men behöver väl skriva av mig!
Jag har på senare tid träffat en tjej som går i min klass, vi är båda 18år.. Jag har ju mer vi träffats blivit väldigt förälskad eller kär(?) i denna tjej. När vi är själva är allt jättebra och hon är verkligen världens mysigaste. Vi har vid flera tillfällen sovit tillsammans och kyssar/hångel och jag har även smekt hennes bröst och övriga kroppen, dock inte fittan
Haha, det mest sjuka kanske är att jag ligger där och känner på hennes kropp tänker jag inte alls på sex.. Tänker mest på hur underbar hon är, heheh.. Tror nog det beror på att jag är så helvete förälskad.. Kan inte sluta tänka på henne...
Allt frid och fröjd kanske ni tänker? Men nu till problemen..
1. Denna tjejen har till vana att dricka ganska stora mängder sprit. Jag däremot är ganska tvärtom och gillar det inte speciellt mycket.. Egentligen har jag inget större problem med att hon dricker mycket sprit och blir full ofta, fast jag tycker att det är väldigt barnsligt.. Det stora problemet är att hon blir "slampig" när hon är full
Hon börjar klänga på nästan alla och kan strula med väldigt många killar på samma kväll, fastän jag är med! Vi är inte tillsammans så därför känner jag att jag inte kan stoppa henne.. Och egentligen gör hon ju inget fel, eller? Många av er skulle säkert dumpa henne för länge sen, men jag har redan tänkt på det och inser att jag aldrig skulle klara det. Är verkligen otroligt kär. Är jag dum i huvudet om jag tror att hon kan ändra sig om man inleder ett förhållande? Eller kommer hon fortsätta med sitt slampiga beteende?
2. Det riktigt stora problemet. Hon åker till USA för att plugga i 10månader. Vet inte hur jag ska klara det.. Varenda timme utan henne känns otroligt lång och jag kan inte tänka på något annat. Har hängt med polarna när jag inte är med henne men ändå funkar det inte, hon är det ENDA jag tänker på.. Och det är riktigt jävla jobbigt. Det slutar ju med att jag blir ledsen när jag tänker på att hon ska åka ifrån Sverige.. Vilket resulterar i att jag blir ledsen i princip hela tiden.. Detta kommer antagligen gå över med tiden, men saken är den att jag har känt såhär i 2 månader nu, och vi ses inte jätteofta. Så man tycker ju att känslorna borde svalna lite men det gör dom inte.. Hur gör jag när hon åker, kan jag göra något? Vill inte gå runt och vara deprimerad flera veckor efter hon har åkt..
3. Har 2 tjejkompisar som jag kan prata om allt med, dessa känner även henne. Dom tycker båda att jag ska berätta för henne hur jag känner. Eftersom hon (enligt dom) känner likadant för mig.. Men hur skulle detta egentligen hjälpa? Hon åker om 10dagar.. Känns bara som att allting skulle bli ännu svårare? eller?? Och om jag nu skulle säga det, hur gör jag det bäst? När man ligger i sängen och myser kanske? Kan ju inte bara kläcka ur mig det när man sitter på bussen eller något.
Tack för hjälpen! Som ni kanske förstår är jag inte jätteerfaren på detta med förhållanden.
Stavfel kan förekomma, men vem faan bryr sig?
Jag har på senare tid träffat en tjej som går i min klass, vi är båda 18år.. Jag har ju mer vi träffats blivit väldigt förälskad eller kär(?) i denna tjej. När vi är själva är allt jättebra och hon är verkligen världens mysigaste. Vi har vid flera tillfällen sovit tillsammans och kyssar/hångel och jag har även smekt hennes bröst och övriga kroppen, dock inte fittan
Haha, det mest sjuka kanske är att jag ligger där och känner på hennes kropp tänker jag inte alls på sex.. Tänker mest på hur underbar hon är, heheh.. Tror nog det beror på att jag är så helvete förälskad.. Kan inte sluta tänka på henne... Allt frid och fröjd kanske ni tänker? Men nu till problemen..
1. Denna tjejen har till vana att dricka ganska stora mängder sprit. Jag däremot är ganska tvärtom och gillar det inte speciellt mycket.. Egentligen har jag inget större problem med att hon dricker mycket sprit och blir full ofta, fast jag tycker att det är väldigt barnsligt.. Det stora problemet är att hon blir "slampig" när hon är full
Hon börjar klänga på nästan alla och kan strula med väldigt många killar på samma kväll, fastän jag är med! Vi är inte tillsammans så därför känner jag att jag inte kan stoppa henne.. Och egentligen gör hon ju inget fel, eller? Många av er skulle säkert dumpa henne för länge sen, men jag har redan tänkt på det och inser att jag aldrig skulle klara det. Är verkligen otroligt kär. Är jag dum i huvudet om jag tror att hon kan ändra sig om man inleder ett förhållande? Eller kommer hon fortsätta med sitt slampiga beteende? 2. Det riktigt stora problemet. Hon åker till USA för att plugga i 10månader. Vet inte hur jag ska klara det.. Varenda timme utan henne känns otroligt lång och jag kan inte tänka på något annat. Har hängt med polarna när jag inte är med henne men ändå funkar det inte, hon är det ENDA jag tänker på.. Och det är riktigt jävla jobbigt. Det slutar ju med att jag blir ledsen när jag tänker på att hon ska åka ifrån Sverige.. Vilket resulterar i att jag blir ledsen i princip hela tiden.. Detta kommer antagligen gå över med tiden, men saken är den att jag har känt såhär i 2 månader nu, och vi ses inte jätteofta. Så man tycker ju att känslorna borde svalna lite men det gör dom inte.. Hur gör jag när hon åker, kan jag göra något? Vill inte gå runt och vara deprimerad flera veckor efter hon har åkt..
3. Har 2 tjejkompisar som jag kan prata om allt med, dessa känner även henne. Dom tycker båda att jag ska berätta för henne hur jag känner. Eftersom hon (enligt dom) känner likadant för mig.. Men hur skulle detta egentligen hjälpa? Hon åker om 10dagar.. Känns bara som att allting skulle bli ännu svårare? eller?? Och om jag nu skulle säga det, hur gör jag det bäst? När man ligger i sängen och myser kanske? Kan ju inte bara kläcka ur mig det när man sitter på bussen eller något.
Tack för hjälpen! Som ni kanske förstår är jag inte jätteerfaren på detta med förhållanden.
Stavfel kan förekomma, men vem faan bryr sig?
Tack för hjälpen!