2010-07-21, 23:56
Medlem
Börja bli riktigt less på tjejer.

Nu är inte alla sådana det finns undantag men istort alla som jag har träffat på är så jävla tråkiga.

Ingen humor,inga intressen förutom att fika och shoppa,stela i sängen och visa ingen intiativ,hyper känsliga med mera.

Vad har ni andra killar för erfarenheter ?
Citera
2010-07-22, 00:02
Medlem
Topppis avatar
eller hur!

dom borde ju stå i köket.
Citera
2010-07-22, 00:24
Medlem
Droofs avatar
Finns en del trista brudar, ja.
Men jag tror ofta det beror på om dom har umgåtts med bara tjejer eller killar också.

Jag själv känner eller tja mer bekanta kanske som är lite så. Dom tycker bara om "tjej" humor typ sex and the city och sånna fjantiga saker.
Tjejerna i sig är docksöta och ser alltså riktigt bra ut, var på g med en utav dom för några år sedan men det ledde ingenstans p.g.a att hon helt enkelt var för tråkig.

Vet iofs inte hur det är nu mera eftersom jag träffar dom väldigt sällan bägge två men jag antar att dom är likadana, dom har sitt lilla tjej-gäng dom hänger med och kommer alltid göra, ända gången dom träffar killar är väl på krogen då någon kommer fram för att dom ser bra ut men sen leder det nästan aldrig någon vart och blir i alla fall inte långvarigt.

Det ända man egentligen kan ha en sån tjej till är KK förutsatt att dom är helt okej i sängen och inte ligger som en död fisk.
Citera
2010-07-22, 00:34
Medlem
Ramas avatar
Min erfarenhet är att de flesta svenska tjejer är sådana. Tyvärr efterliknar många utländska kvinnor som har bott länge i Sverige efter ett tag dessa svenska kvinnor.

Ibland när jag sitter på tåget ser jag mig om och alla svenska kvinnor i åldern 50-70 är kortklippta med färgat hår i någon rödaktig nyans med en lugg, målade naglar i rött och ser surare ut än en gammal citron. När jag ser dessa kvinnor blir jag rädd!

Svenska kvinnor i åldern 75+ brukar nästan alltid vara trevliga. Unga svenska tjejer är tyvärr oerhört slampiga. När kvinnorna är lite äldre så blir de istället sura och allt handlar om att göra karriär eller skaffa barn.

Dessa kvinnor har redan haft sin slampiga period och söker nu män som på alla sätt är perfekta. När mannen till slut inte orkar leva upp till idealet så blir det skilsmässa.

Det som jag framförallt inte gillar med svenska kvinnor är att de är så okvinnliga. Svenska kvinnor vill vara som män och om man ser något fel i det så blir man kallad för mansgris.

Om man istället välkomnar jämställdheten så blir man sedd som tråkig och en fjant. Kvinnan ser gärna att du lagar maten och städar men när det är hon som ska byta glödlampan så blir det genast stopp.
Citera
2010-07-22, 01:04
Medlem
SMBHs avatar
"Vad gör du på dagarna då, på helgerna?"
-"Vet inte, fikar med kompisar, festar, umgås helt enkelt!"
"Okej, vad har du för intressen?"
-"Hm? Jo jag gillar att umgås med kompisar, fika och festa!"
IRL

Nu är det ju inte så svart på vitt men man får känslan lite av att det e fult att ha ett genuint intresse eller hobby bland vissa människor. Ska tilläggas att detta även gäller män.

TS, rör dig mot andra umgängeskretsar.
Citera
2010-07-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvationArmy
Börja bli riktigt less på tjejer.

Nu är inte alla sådana det finns undantag men istort alla som jag har träffat på är så jävla tråkiga.

Ingen humor,inga intressen förutom att fika och shoppa,stela i sängen och visa ingen intiativ,hyper känsliga med mera.

Vad har ni andra killar för erfarenheter ?

fyfan, du har läst mina tankar... dem e fan som döda fiskar, däför föredrar jag 30+
Citera
2010-07-22, 03:42
Medlem
SniperJackals avatar
mainstream/ de flesta tjejer är tråkiga ja. dock finns det undantag och det är dom man ska leta efter
Citera
2010-07-22, 04:26
Medlem
Grammaton-Clerics avatar
Varför bry dig om vad hon har för intressen om hon ändå bara ska ge dig söner och laga mat åt dig.

Tacka vet jag Carmela Soprano
Citera
2010-07-22, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makaveli^
fyfan, du har läst mina tankar... dem e fan som döda fiskar, däför föredrar jag 30+

Är det 30+ man ska leta efter dags och börja nu isåfall

Börja tappa hoppet här

Hade en dröm när jag var liten med vanliga målet med livet och skaffa fru och barn osv.
Den håller på dö tyvärr sakta men säkert.
Man vill ju gärna ha något utbyte med den man gifter sig med.
Inte så att jag kräver att man ska samma intresse men något jävla intresse överhuvud taget.
Citera
2010-09-18, 19:39
Medlem
Mr.Gagas avatar
Det är för att tjejer är så tråkiga som man inte kan vara kompis med dem.
Citera
2010-09-18, 19:42
Medlem
arsamiluks avatar
Tjejer har sjukt dålig självkänsla. Om du beter dig på ett sätt då de känner sig lite mer komfortabla så blir det roligare. Det är inte enbart tjejers fel att de beter sig på det här sättet, de svenska killarna är inte mycket bättre.
Citera
2010-09-18, 19:55
Medlem
Sommarflipflops avatar
Brukar ständigt få sådana sms:
14:38 Tjej - Hej, gör du?
14:42 Jag - Hej, jag håller på med blablablablabla och sen ska jag blablablabla. Det kommer bli jätte kul blablabla. Vad gör du själv?
14:43 Tjej - Okej, inte mycket.
14:48 Jag - Jaha, det låter ju väldigt roligt
14:49 Tjej - Hehe mm

15:13 Tjej(samma) - Hej, gör du?
o.s.v.

Och så fortsätter det, dag ut och dag in. Vad är vitsen med att skriva hela tiden om man inte har nåt vettigt att komma med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in