2010-07-22, 14:07
Medlem
Swashbucklers avatar
Fan vad folk verkar vara mesiga har! Du har tva val, du kan antingen vara en bra van eller en dalig.

Ar du en bra van sager du som det ar att du har andrat dig och vill faktiskt testa bo sjalv, blir han sur far han val bli det, vill han prompt flytta far han val skaffa ett jobb och skaffa egen lagenhet, folk maste ta ansvar for sina egna liv.

Ar du en dalig van och allmant svag manniska lyssnar du pa inlaggen ovanfor, tro fan att det ar lattare att dra en vit logn men sen nar ska saker alltid vara latta?
Citera
2010-07-22, 14:13
Medlem
Stabyrinths avatar
Kasst av TS. Hade det varit hans polare som fixade lägenhet hade han ju glatt flyttat in i den.
Citera
2010-07-22, 15:11
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabyrinth
Kasst av TS. Hade det varit hans polare som fixade lägenhet hade han ju glatt flyttat in i den.

Men hade han det? Vad sager du TS om din kompis hade fatt samma erbjudande och ville att du skulle bo med honom, hur mycket vill du bo ensam?
Citera
2010-07-22, 15:47
Moderator
^Eazs avatar
När jag studerade på annan ort för sisådär 15 år sedan, så bodde min tjej kvar i en etta på 28m2, det är inte stort....

Var såklart och hälsade på henne lite då och då, och redan efter ett par dagar så kände man att vi började gå varandra på nerverna...

Din kompis måste förstå att ni inte kan bo 2 där. Det kommer inte funka...
Citera
2010-07-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swashbuckler
Men hade han det? Vad sager du TS om din kompis hade fatt samma erbjudande och ville att du skulle bo med honom, hur mycket vill du bo ensam?
Nu tänkte jag ju knappt själv på att 30 kvm var litet, så först hade jag absolut sagt ja. Men efter att ha sett lägenheten och förstått hur litet det är hade jag sagt att det inte kommer funka, och att det är nog bäst att polaren flyttar själv, men att jag kan besöka honom flitigt.

Vi kan vända på steken också; om min polare hade skaffat en lägenhet och sagt att han ville flytta själv, så hade jag först blivit sur såklart. Men som sagt, med den storleken hade det nog inte funkat ändå, och det förstår jag själv också.
Citera
2010-07-22, 17:13
Medlem
Stabyrinths avatar
Flytta in med polaren och offra dig lite då. En bra kompis är mer värd än en lägenhet. Jag har bott litet med polare, det funkade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in