Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-09, 14:08
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
JO, det gör den visst!

Min pappa är starkare än din pappa och ger du mig inte den där gröna speden så ska jag kasta sand på dig!!!
2004-05-09, 14:18
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
JO, det gör den visst!
Antingen inser du inte hur löjligt du låter, eller så är det bara synd om dig...
2004-05-09, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Min pappa är starkare än din pappa och ger du mig inte den där gröna speden så ska jag kasta sand på dig!!!

Heh...jag har nog betydligt mer otrevligare saker än sand att tillgå ska du se...OBS: Detta är inget hot, utan endast ett svar LOL :P
2004-05-09, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Antingen inser du inte hur löjligt du låter, eller så är det bara synd om dig...

Löjligt? Vad pratar du för bajs? Jag är ju för tusan den mest respekterade och älskade medlemmen på Flashback forum...
2004-05-09, 16:18
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Löjligt? Vad pratar du för bajs? Jag är ju för tusan den mest respekterade och älskade medlemmen på Flashback forum...

Ursäkta - men VEM är du? Det enda jag har läst från dig tidligare var tråden om mannen på din avatar aka "bajsmannen".

Och THEIDF - är det samma som IDF ?

Mycket förvirrande detta.

Men, oavsett vem du är - lägg ner nu. Varför tjafsa om en varning och riskera en till? Bit ihop och fortsätt med viktigare saker - om du har något viktigare att diskutera?
2004-05-09, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Ursäkta - men VEM är du? Det enda jag har läst från dig tidligare var tråden om mannen på din avatar aka "bajsmannen".

Och THEIDF - är det samma som IDF ?

Mycket förvirrande detta.

Men, oavsett vem du är - lägg ner nu. Varför tjafsa om en varning och riskera en till? Bit ihop och fortsätt med viktigare saker - om du har något viktigare att diskutera?

Vem jag är? Jag är KUNGEN här! Om Theidf är IDF? Jo jag tror faktiskt det, men han skäms så jäkla mycket för att erkänna det, men vem vet? Den som lever får se... Orsaken till att jag diskuterar detta är på grund av att jag ansett mig felaktigt varnad och fått hela min integritet kränkt, och det är inte rättvist. Har vi ett rättvist forum så blir ju allting bättre för alla här, inte sant? Jodå, jag har fortsatt med viktigare saker, jag tänker fortsätta komma med mina insiktsfulla analyser om b.la läget i mellanöstern, så håll till godo!
2004-05-09, 19:06
Medlem
Citat:
Vem jag är? Jag är KUNGEN här! Om Theidf är IDF? Jo jag tror faktiskt det, men han skäms så jäkla mycket för att erkänna det, men vem vet? Den som lever får se... Orsaken till att jag diskuterar detta är på grund av att jag ansett mig felaktigt varnad och fått hela min integritet kränkt, och det är inte rättvist. Har vi ett rättvist forum så blir ju allting bättre för alla här, inte sant? Jodå, jag har fortsatt med viktigare saker, jag tänker fortsätta komma med mina insiktsfulla analyser om b.la läget i mellanöstern, så håll till godo!
Hur kan man få sin intigritet kränkt på ett anonymt forum?
2004-05-10, 17:33
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
och fått hela min integritet kränkt

Hur?
2004-05-10, 17:44
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Hur kan man få sin intigritet kränkt på ett anonymt forum?

Fråga nux
2004-05-10, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Hur?

I och för sig så kränktes min integritet i samma ögonblick som du öppnade din käft och börja jiddra med mig... :P
2004-05-10, 19:08
Medlem
Kan du inte svara på frågan... diskussionsforum du vet...

Hur kan man få sin intigritet kränkt när man är anonym?
2004-05-10, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Kan du inte svara på frågan... diskussionsforum du vet...

Hur kan man få sin intigritet kränkt när man är anonym?
I och med att det är kränkade mot min personlighet likväl. Om jag kallar dig "jävla dumhuve", skulle inte du känna dig kränkt då? Det samma gäller ifrågasättandet av min personlighet, eftersom jag helt enkelt är BÄST!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in