Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-06, 23:47
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jag använde den inte på något annat sätt än att jag skrev in IP-adressen och såg att det fanns tre användarprofiler.

EDIT: Detta hade så klart aldrig behövts om tommyeriksson erkänt att det var han som hade båda kontona; då hade han nog dessutom klarat sig med en varning.

ja men.. (förlåt om jag är tjatig).. hur kunde du se att det var ju DEN datorn? han kan ju ha "internet connection sharing" (eller en router e.dyl.)på, utan brandvägg.

kan vara jag som missat nån uppenbar fakta.
2004-05-07, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Hej bror duktig.
Jag är ingen "kung på IP-teknik", och jag håller med om att huvudsaken är att beslutet blev rätt.

Men om hon tar Tippis diskussion får hon räkna med att stå för sina påståenden.

Javisst, precis som du då? Eller, Fnatte.
2004-05-07, 07:48
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Javisst, precis som du då? Eller, Fnatte.

Ja.
2004-05-07, 23:11
Medlem
Vart tar den här tråden vägen?
Pratar vi banningskriterier eller IP-kontroller?
2004-05-07, 23:26
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Vart tar den här tråden vägen?
Pratar vi banningskriterier eller IP-kontroller?

Både banningskriterier och IP-kontroller, verkar det som. Dessutom ser det ut som om de två ämnena är relaterade och besläktade på ett sätt som är för komplicerat för mig att överblicka. I alla fall om man läser den här tråden.
2004-05-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Jaha? Ursäkta men när det gällde mig och theidf så var det bara VIPS fram med varningen, inga låsningar eller tillsägelser där inte, men de grova förbrytarna skall det tydligen daltas med hur mycket som helst, de skall tillrättavisas och påminnas om reglerna, men bara för ett litet skojigt upptåg som bägge parter var med på blir man nära på bannad för på direkten... Rättvisa va? Jo pyttsan... Skulle gärna vilja höra modsens egna definition av denna...

Stackars lilla cazzo.. Har du blivit varnad... Vad orättvist.. Dumma dom..
2004-05-08, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Stackars lilla cazzo.. Har du blivit varnad... Vad orättvist.. Dumma dom..

Ja precis! Det är principen som räknas... Jag begär att varningen dras tillbaks! Det är det enda rätta...
2004-05-08, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Och hur många, räkna gärna upp dem, tar dig på allvar?

En hel jävla massa faktiskt...mer än du kan räkna till, och definitivt mer än de som nu möjligen skulle kunna ta dig på minsta gnutta lilla allvar.

Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF

Förresten så fick jag ett PM från Jens4. Han ville påminna dig om en post i tråden: Al-Qaida hotar med nya attacker mot USA. Här är den: http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=969704&postcount=75.

Jaha? Och? Skulle MER ÄN GÄRNA kommentera ditt lilla "inlägg" jag avhåller mig med av omtanke för dig eftersom att risken är överhängade att du kommer att klanta bort dig en gång till och säga nånting som får dig bannad, och då skulle ju Flashback bli av med sitt lilla mobb-offer och det vill vi ju absolut inte (I alla fall inte just nu), så tacka mig gärna för den ödmjukhet jag nu visar dig...
2004-05-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ja precis! Det är principen som räknas... Jag begär att varningen dras tillbaks! Det är det enda rätta...
Jag tycker inte synd om dej... den principen du hävdar finns inte!
2004-05-09, 00:37
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
En hel jävla massa faktiskt...mer än du kan räkna till, och definitivt mer än de som nu möjligen skulle kunna ta dig på minsta gnutta lilla allvar.

Konstigt att de håller tyst i denna tråden.. Borde de inte rimligtvis stödja dig i din kamp för ett borttagande av varningen om de nu tar dig på så jävla mycket allvar?

Citat:
Jaha? Och? Skulle MER ÄN GÄRNA kommentera ditt lilla "inlägg"

Mitt? Jens4 skrev inlägget. Och dessutom finns det inget att kommentera. Frågeställningen var vad han menade och vad han inte menade. Det har han gjort klart nu, så att du skulle ha något att lägga till i ämnet är inte så troligt.

För att du inte ska missförstå någonting så citerar jag Jens4 nu:
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Till THEIDF och CAZZO9.

Jag syftade på Cazzo9 och jag ber om ursäkt om jag var otydlig men jag trodde helt enkelt inte att det gick att missförstå.

Om du är frustrerad eller ledsen över ovanstående inlägg så får du ta det med Jens4 eftersom det var han som ville ha svar. Jag påminde bara att han skickade ett PM. Lycka till..

Citat:
och då skulle ju Flashback bli av med sitt lilla mobb-offer

Kolla denna tråd, grabben.. Vem är mobbingoffret?
2004-05-09, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Jag tycker inte synd om dej... den principen du hävdar finns inte!
JO, det gör den visst!
2004-05-09, 14:07
Medlem
Citat:
JO, det gör den visst!
... jaha... var då???
*letar frenetiskt i fb-reglerna*
Kan du visa var principen finns nedskriven... så jag vet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in