Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-21, 01:45
  #1
Avstängd
MittNicks avatar
Vi har haft ett bra förhållande hittills, men med tiden har hon ställt fler och fler krav på mig, att jag ska köpa bilar, hundar och så vidare och det har jag gjort. Efter inköpen har hon varit världens mysigaste, men sen någon månad senare blir temperamentet dåligt och det ställs nya krav på mig. Senast så skulle jag börja gymma, om jag inte tog 100 i bänkpress efter några veckors träning så skulle hon lämna mig. Jag tog 80 när hon ansåg att deadlinen var slut och blev rasande på mig.

Sen dess har det varit lugnt ett tag och vi har haft ett bra sexliv. Men så kommer hon fram till mig när jag kollar på teve och säger att hon inte kan leva med nån utan sex, och hon kan inte ha sex med mig längre för att min kuk är för liten! Jag säger att det har gått bra hittills, men då säger hon att hon har fejkat allt. Ändå har hon varit väldigt pushande när det gäller att ha sex...

Men visserligen har jag inget skrytobjekt, 11 cm med stånd, men jag har aldrig mått dåligt eller skämts för det, tills nu. Hon kräver att jag ska göra en kukförlängning så att det känns för henne när vi har sex. Jag vill verkligen inte, kostnaden är inte problemet, men det är själva ingreppet! Förstår inte varför hon håller på såhär? Är hon ute efter att göra mig till perfekt så att hon kan skryta om mig för sina vänner? Eller är det så att hon själv vill ha det bättre och att kritiken mot mig stämmer?

Jag älskar henne oerhört mycket, men vet inte vad jag ska göra längre.

Var snälla och kom med tips, behöver verkligen er hjälp nu!
2010-07-21, 01:48
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNick
Vi har haft ett bra förhållande hittills, men med tiden har hon ställt fler och fler krav på mig, att jag ska köpa bilar, hundar och så vidare och det har jag gjort. Efter inköpen har hon varit världens mysigaste, men sen någon månad senare blir temperamentet dåligt och det ställs nya krav på mig. Senast så skulle jag börja gymma, om jag inte tog 100 i bänkpress efter några veckors träning så skulle hon lämna mig. Jag tog 80 när hon ansåg att deadlinen var slut och blev rasande på mig.

Sen dess har det varit lugnt ett tag och vi har haft ett bra sexliv. Men så kommer hon fram till mig när jag kollar på teve och säger att hon inte kan leva med nån utan sex, och hon kan inte ha sex med mig längre för att min kuk är för liten! Jag säger att det har gått bra hittills, men då säger hon att hon har fejkat allt. Ändå har hon varit väldigt pushande när det gäller att ha sex...

Men visserligen har jag inget skrytobjekt, 11 cm med stånd, men jag har aldrig mått dåligt eller skämts för det, tills nu. Hon kräver att jag ska göra en kukförlängning så att det känns för henne när vi har sex. Jag vill verkligen inte, kostnaden är inte problemet, men det är själva ingreppet! Förstår inte varför hon håller på såhär? Är hon ute efter att göra mig till perfekt så att hon kan skryta om mig för sina vänner? Eller är det så att hon själv vill ha det bättre och att kritiken mot mig stämmer?

Jag älskar henne oerhört mycket, men vet inte vad jag ska göra längre.

Var snälla och kom med tips, behöver verkligen er hjälp nu!

Det finns andra. Lämna.
2010-07-21, 01:49
  #3
Medlem
ascHacks avatar
Det där händer bara inte. Om du mot all förmodan inte är ett troll, dumpa slynan.
2010-07-21, 01:49
  #4
Medlem
Heixors avatar
Dumpa henne.. Det finns _mycket_ bättre ute i vida världen.
2010-07-21, 01:49
  #5
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNick
Vi har haft ett bra förhållande hittills, men med tiden har hon ställt fler och fler krav på mig, att jag ska köpa bilar, hundar och så vidare och det har jag gjort. Efter inköpen har hon varit världens mysigaste, men sen någon månad senare blir temperamentet dåligt och det ställs nya krav på mig. Senast så skulle jag börja gymma, om jag inte tog 100 i bänkpress efter några veckors träning så skulle hon lämna mig. Jag tog 80 när hon ansåg att deadlinen var slut och blev rasande på mig.

Sen dess har det varit lugnt ett tag och vi har haft ett bra sexliv. Men så kommer hon fram till mig när jag kollar på teve och säger att hon inte kan leva med nån utan sex, och hon kan inte ha sex med mig längre för att min kuk är för liten! Jag säger att det har gått bra hittills, men då säger hon att hon har fejkat allt. Ändå har hon varit väldigt pushande när det gäller att ha sex...

Men visserligen har jag inget skrytobjekt, 11 cm med stånd, men jag har aldrig mått dåligt eller skämts för det, tills nu. Hon kräver att jag ska göra en kukförlängning så att det känns för henne när vi har sex. Jag vill verkligen inte, kostnaden är inte problemet, men det är själva ingreppet! Förstår inte varför hon håller på såhär? Är hon ute efter att göra mig till perfekt så att hon kan skryta om mig för sina vänner? Eller är det så att hon själv vill ha det bättre och att kritiken mot mig stämmer?

Jag älskar henne oerhört mycket, men vet inte vad jag ska göra längre.

Var snälla och kom med tips, behöver verkligen er hjälp nu!


att du inte fattar det själv, gör slut
2010-07-21, 01:49
  #6
Medlem
johanness avatar
du kan väl bli ihop med hennes mormor i stället, ni verkar ju komma bra överens.
https://www.flashback.org/t1246087
2010-07-21, 01:51
  #7
Medlem
Eftersom pengar inte är ett problem och du älskar henne så mycket så borde du köra en penisförlängning. Liksom du gör det och vad mer kan hon begära efter det ? Näs operation...
2010-07-21, 01:51
  #8
Medlem
vilma123s avatar
Ditt val!
Kom till insikt och dra från henne.
Slösa inte dina dagar, timmar, minuter, sekunder på henne.
2010-07-21, 01:51
  #9
Medlem
alltså, det där är ju stört.
Lämna henne..

Det är din kropp och du bestämmer över den, första gången jag sagt dom orden till en snubbe faktiskt

EDIT:
Fuck, nu gills det väl inte eftersom att du är ett jävla troll
2010-07-21, 01:51
  #10
Avstängd
MittNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Eftersom pengar inte är ett problem och du älskar henne så mycket så borde du köra en penisförlängning. Liksom du gör det och vad mer kan hon begära efter det ? Näs operation...

Tycker du verkligen det?
2010-07-21, 01:53
  #11
Medlem
lendrygghs avatar
Detta kommer låta väldigt omoget, men: skäll ut henne efter noter och säg åt henne att du inte är något förbannat byggobjekt; packa dina väskor, repa hennes bil och dra.

Det finns mer fisk i havet, du har tydligen dragit upp en marulk.
__________________
Senast redigerad av lendryggh 2010-07-21 kl. 01:57.
2010-07-21, 01:53
  #12
Medlem
Frenchbacks avatar
Här är varför du trollar:

https://www.flashback.org/t1134992
https://www.flashback.org/t1159587
https://www.flashback.org/t1158829
https://www.flashback.org/t1229983
https://www.flashback.org/t1246087

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback