Hur gör jag för att använda BackSpace för att gå -1 steg i history-list?
Hittar inga inställningar för det alls i FF. i övriga webbläsare kan man använda backspace för samma operation.
Det stör mig mera än flimrande skärmar.
För mig (version 3.6.6) så fungerar backspace precis på det sätt som du vill, bakåt alltså.
Du kan skriva about:config i adressraden så kommer du åt allt sånt. Sök på backspace i Filter-rutan så ser du vilken "action" backspace har. Tror det ska stå 0 som "värde".
Hur gör jag för att använda BackSpace för att gå -1 steg i history-list?
Hittar inga inställningar för det alls i FF. i övriga webbläsare kan man använda backspace för samma operation.
Det stör mig mera än flimrande skärmar.
Får du inte backspace att fungera kan du ju alltid använda Alt->Vänsterpil. Fördelen med den kombinationen framför backspace är att det finns en motsvarande kombination för att gå framåt i historiken: Alt->Högerpil.
Du kan också gå fram och tillbaka i historiken med musen om den har speciella knappar för det. Det är oftast så jag brukar göra.
Får du inte backspace att fungera kan du ju alltid använda Alt->Vänsterpil. Fördelen med den kombinationen framför backspace är att det finns en motsvarande kombination för att gå framåt i historiken: Alt->Högerpil.
Du kan också gå fram och tillbaka i historiken med musen om den har speciella knappar för det. Det är oftast så jag brukar göra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!