Inte nudlar, men okokt pasta i alla dess former åker ner. De flesta jag känner knaprar okokt pasta då och då, eller kanske framförallt när man står och lagar den.
När jag är riktigt hungrig, och inte ens orkar vänta de fem minuterna, händer det ju att man knaprar i sig några bitar. Inget vidare gott om man jämför med allt annat gott out there
Du är verkligen inte ensam om detta. Jag absolut älskar det också, gillar till och med okokta snabb makaroner. Riktigt gott. Kanske lite farligt för tänderna dock?
Det är faktiskt gott! Brukar knapra i mig resterna som brukar ligga i nudelpaketet medan jag väntar på att resten kokas. Det är gott torrt, men godare kokt
Man bara tar en påse, trycker sönder det till bitar och sen bara knaprar! Livsnjutning! Föredrar nästan okokta nudlar framför kokta sådana! Vad säger ni? Är jag ensam om denna lilla aktivitet? MUMS! Ska ta en påse nu och knapra till filmen
Och ja just det, perfekt till ölen är det med!
Sjukt gott men jäser i magen vilket resulterar i smärtor om man äter för mycket,
Usch, jag och en kompis gjorde det när vi var mindre och inte orkade koka vatten, till på köpet så blandade vi ut kryddan i gräddfil eller ceame fresh, och dippade nudlarna i detta.
Kommer aldrig göra om det!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!