2010-07-17, 21:01
Bannlyst
Alltså.. det måste va 10e gången(eller 20e?) eller nåt som jag drömmer samma dröm.. gillar inte alls denna dröm..

Det är så att jag drömmer att det är den månad som det är, i det här fallet Juli.. men när jag tittar ut genom fönstret så ser jag att det ligger en halvmeter med snö ute och det snöar för fullt, mitt i Juli Och det är så jäkla verkligt att jag fattar inte att jag drömmer.. samma sak händer varenda gång, att jag tänker "hur fan kan det snöa mitt i Juli månad??" Denna mardröm(tar i lite) har jag haft sen sommaren började, typ Juni.

Nu undrar jag vad betyder detta? betyder drömmen nånting?

Och kom med seriösa svar, inga skämt tack
Citera
2010-07-17, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKillerSwede
Nu undrar jag vad betyder detta? betyder drömmen nånting?

Att du är rädd för snö och speciellt om den kommer på sommarn.
Citera
2010-07-17, 21:29
Medlem
Benshies avatar
du saknar vintern !
Citera
2010-07-17, 22:10
Medlem
jagteamkillars avatar
Saknar du vintern? Det kanske är för varmt ute
Citera
2010-07-17, 22:22
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Lider du av kyl-/snö-/vithetsrädsla? Eller ogillar du tanken av att se snö mitt i högsommaren?

Annars kanske det, som några andra skrivit, är så att du saknar vintereländet.
Citera
2010-07-17, 22:32
Bannlyst
Nej jag saknar definitivt inte vintern.. snarare tvärtom.. jag är mer en sommarmänniska. men jag är inte rädd för snö heller, inte det minsta.
Citera
2010-07-20, 18:19
Medlem
Borde du inte försöka klardrömma när du får den? Så fort du tänker "hur fan kan det snöa nu" så är detta ett tecken på att du drömmer, du blir då medveten om detta och kan styra din dröm.
https://www.flashback.org/t792500
Citera
2010-07-20, 20:04
Bannlyst
Jo visst kan jag det kanske, men vad skulle det va bra för? så att jag ska skotta bort snön?

Inatt drömde jag att det var värsta snöstormen ute föresten.. fast då tänkte jag inte på om det var sommar eller inte..
Citera
2010-07-20, 20:57
Medlem
Yoinkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKillerSwede
Jo visst kan jag det kanske, men vad skulle det va bra för? så att jag ska skotta bort snön?

Inatt drömde jag att det var värsta snöstormen ute föresten.. fast då tänkte jag inte på om det var sommar eller inte..

Det kanske är att snön symboliserar "problem" som du kanske ska skotta bort
Om du klardrömmer så kan du utstråla magisk värme så att alla problem(snö) försvinner.

Nä men allvarligt Att träna på att upptäcka och styra dina drömmar, är ett klockrent tips. Det kan vara svårt för vissa, andra har lätt för det, men alla kan lära sig. Det är definitivt inte något att underskatta eller avfärdas av många anledningar. Att "klardrömma" är något som står i min "att göra i livet-lista", utan tvekan. Good stuff
Senast redigerad av Yoinks 2010-07-20 kl. 21:02.
Citera
2010-07-20, 22:13
Medlem
Drumsticks avatar
Bara en sjukt jobbig och dryg dröm skulle jag tippa på.. har också en rätt sjuk dröm som återkomemr jämt och ständigt men den har ingen direkt mening.
Citera
2010-07-20, 22:15
Medlem
haha, en marddröm om snö :P

näemen, detta kan ju vara en början till klardrömmar, att du blir medveten i drömmen så att du kan styra den

http://sv.wikipedia.org/wiki/Klardr%C3%B6mmande
Citera
2010-07-20, 22:44
Medlem
kan vara en framtidsdröm kanske. Varna dina lokala socialdemokratiska politiker om att en väderkatastrof kommer att inträffa i er region inom en snar framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in