2006-12-17, 02:40
Medlem
Harry_s avatar
Puma

du har inga planer på att köra en i varje hål?
Citera
2006-12-17, 04:06
Medlem
strawberrykings avatar
Puma Swede: jag måsste säga att jag är himla stolt över dig, att du står upp för vad du gör, och skaffar lite social kontakt med dom, även om dom hänger på flashback och är lite überkåta fjortisar.

och i milf lessons, avsnittet puma swede, så snackar du skit om din man, mina frågor är:
  1. stog det så i manuset?
  2. Finns det manus till MILF lessons serierna?
  3. Om du nu har en man, vad tycker han om att du är med i porrfilmer, tycker han att porr inte är kärlek, osv ;P

Ha en trevlig julafton, och hadde gett dig en julklappp om jag hadde vetat vart du bor;P, menmen god jul iaf
Citera
2006-12-17, 04:37
Bannlyst
Om det nu är på riktigt så är det ju skitschysst att Puma hänger på flashback :P Gillar kändisar som bryr sig lite om sina fans.

Kan man requesta en sån där skylt med sitt nickname på? hade varit jävligt erotiskt
Citera
2006-12-17, 08:03
Medlem
Fethetens avatar
Wow!
Jag kanske är sent ute men mitt "flashbackande" har varit väldigt sporadiskt senaste månaderna pga vissa anledningar men att The real Puma hittat hit är helt fantastiskt!

Tack för dina bilder och filmer Puman! Sen jag hittade dig har jag letat och laddat ner allt jag kommit över och skrev tex i den här tråden när den var väldigt ung (1-2 sidor eller liknande).

Keep up the good work och god jul och gott nytt år
Citera
2006-12-17, 20:40
Medlem
gakashins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnick
Om det nu är på riktigt så är det ju skitschysst att Puma hänger på flashback :P Gillar kändisar som bryr sig lite om sina fans.

Kan man requesta en sån där skylt med sitt nickname på? hade varit jävligt erotiskt

Jag tror nog det blir lite väl mycket bilder att ta för henne
Citera
2006-12-18, 08:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Messenger
Puma e grym och vilka jävla rattar. Nobelpriset till den doktorn!
Nobelpriset i vilken kategori, fysik kanske???
Citera
2006-12-18, 11:15
Medlem
De analscener Puma gjort är för AntiInnocence (i alla fall de scener jag sett). Inte för att jag vet hur det funkar, men det skulle kunna vara så att hon genom kontrakt med dem får/fick en fast lön, eller en större klumpsumma, och inte betalt per scen. Typen av scener och hur många finns säkert reglerat i kontraktet med bolaget, så ett ungefärligt pris per scen kanske går att räkna ut ändå ...

Som sagt, jag gissar bara, men det känns som en rimlig förklaring ....

Edit: Sorry, jag missade att Puma redan svarat på frågorna om det här ...
Citera
2006-12-18, 11:24
Medlem
JackassTREs avatar
Vad har puma för adr till hemsida?
Citera
2006-12-18, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Vad har puma för adr till hemsida?

Till exempel: www.pumaswede.com
Citera
2006-12-18, 11:56
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Till exempel: www.pumaswede.com
'
Tack för länken!

Är porr puma den tjejen som fredrik Ljungberg kramade i Båstad under tennis veckan?

113
Citera
2006-12-18, 12:07
Medlem
Hej hej...

Fan va tiden rinner iväg... Skall försöka hinna svara på lite inlägg senare under dagen.

Stora kramar till er alla från den riktiga Puman
Citera
2006-12-18, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
'
Tack för länken!

Är porr puma den tjejen som fredrik Ljungberg kramade i Båstad under tennis veckan?

113

Det verkar så:

http://www.tv4.se/kandis/477707.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in