Eftersom jag blev tipsad om detta forum och att jag har en egen "plats" har sa tankte jag bara svanga forbi o saga hej...
Kul att lasa vad ni skriver, vare sig det ar bra eller daligt.
Ja ja, jag kommer att komma forbi har o kika sa har ni na fragor, klagomal eller berom sa passa pa o skriv...
Kram fran Puma Swede
www.pumaswede.com