En liten undring, hur länge är Johanna en Stockholmsbrud och när blir hon en LA chick? Snart 6 år sedan hon flyttade. Och tydligen ska hon stanna där, medborgare i USA, gift där osv.
Jag önskar henne all lycka. För hon har gjort ett bra val, hoppas jag.