2009-07-28, 01:09
  #1957
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
8 timmar bakåt (UTC-7), alltså 04:30 svensk tid.

Edit:
Se där, spöad med nanosekunder.
Tidsskilnaden mellan PST (USA-Västkust) och CET är 9 timmar.

Vid sommartid:
  • PST = UTC-7
  • CET = UTC+2
Vid vintertid:
  • PST = UTC-8
  • CET = UTC+1
Showen börjar alltså 5:30 svensk tid
Citera
2009-07-28, 01:10
  #1958
Medlem
Bjorlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Tidsskilnaden mellan PST (USA-Västkust) och CET är 9 timmar.

Vid sommartid:
  • PST = UTC-7
  • CET = UTC+2
Vid vintertid:
  • PST = UTC-8
  • CET = UTC+1
Showen börjar alltså 5:30 svensk tid

100% säker?
Citera
2009-07-28, 01:20
  #1959
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorlin
100% säker?
Ja, tidsskillnaden mellan Sverige och USA's västkust är nästan alltid 9 timmar.
Det kan ibland avvika någon timme eftersom övergångarna mellan sommar och vintertid inte sker vid samma datum
Citera
2009-07-28, 01:36
  #1960
Medlem
Bjorlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Ja, tidsskillnaden mellan Sverige och USA's västkust är nästan alltid 9 timmar.
Det kan ibland avvika någon timme eftersom övergångarna mellan sommar och vintertid inte sker vid samma datum

Okej bra Men om jag går upp och sätter mej vid datorn 05.30 och får se att jag missat skiten
Citera
2009-07-28, 04:42
  #1961
Medlem
Hirvis avatar
Måste man regga sig?
Citera
2009-07-28, 04:50
  #1962
Medlem
Blaeckvards avatar
Stämmer bra det, 9 timmar skillnad mellan Sverige och PST, http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/
Citera
2009-07-28, 05:29
  #1963
Medlem
Blaeckvards avatar
Någon som har kommit in ?
Citera
2009-07-28, 05:58
  #1964
Medlem
Hirvis avatar
http://img33.imageshack.us/img33/8530/17125370.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/9168/29637040.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/5205/42795176.jpg

3 screens från deras första 15min i cam!
Citera
2009-07-28, 06:00
  #1965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
http://img33.imageshack.us/img33/8530/17125370.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/9168/29637040.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/5205/42795176.jpg

3 screens från deras första 15min i cam!

Skabbiga brudar alltså.
Citera
2009-07-28, 06:38
  #1966
Medlem
Blaeckvards avatar
Så jävla bra va det då inte..
Citera
2009-07-28, 12:57
  #1967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaeckvard
Så jävla bra va det då inte..

Bra, för jag somnade medans jag vänta.
Citera
2009-07-28, 13:35
  #1968
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaeckvard
Så jävla bra va det då inte..
Vilken tur, för jag orkade heller inte sitta uppe eller ställa klockan ohemult tidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in