Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Puman;
Är det inte drygt att ha folk hängades över dig som försöker ställa sig in? Nu vet jag inte hur det är i ditt "verkliga liv" men om man utgår från att vad som skrivs här på Flashback så kan nog t.om en blind man se genom de inlägg som riktas mot dig...
Upplever du detta positivt? Smicker kan alltid vara trevligt men smicker 24/7 365 dagar om året kan nog bli för mycket för alla..
Upplever du att folk försöker ställa sig in hos dig "i det verkliga livet" med?
Nej, jag upplever inte att folk forsoker stalla in sig. Jag kanner ju ingen utav er (vad jag vet om i vart fall) sa det finns ju ingen direkt nagon kan fa ut utav at "smora" eller "stalla in sig"... Laser hellre trevliga kommentarer an folk som klagar. Sjalvklart ar konstruktiv kritik bra, men nar det bara gar ut pa att skriva skit om en person man inte kanner sa blir jag lack
Fan va serios jag lat

Smora pa bara
Puman