2009-03-08, 16:14
  #1765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede

Sadar ja! Nu ar min svenska Blog uppe. Klicka pa lanken - http://www.moore.se/kategori/bloggar/puma-swede-bloggar/ och las och kommentera

Kram Puman


Är det bra betalt där borta för att knulla?? vad tjänar man? antar att tjejer tjänar en hel del mer än killar?
Citera
2009-03-08, 16:47
  #1766
Medlem
skrudiss avatar
Skulle gärna se lite mer fritt användande av svenska i ditt manus! En liten krydda liksom.
Citera
2009-03-08, 17:14
  #1767
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Puma, hur ofta ligger du och de andra brudarna med "vanliga Svenssons"? Typ krog-ragg.
Keep the dream alive!
Citera
2009-03-08, 17:24
  #1768
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Puman;

Är det inte drygt att ha folk hängades över dig som försöker ställa sig in? Nu vet jag inte hur det är i ditt "verkliga liv" men om man utgår från att vad som skrivs här på Flashback så kan nog t.om en blind man se genom de inlägg som riktas mot dig...

Upplever du detta positivt? Smicker kan alltid vara trevligt men smicker 24/7 365 dagar om året kan nog bli för mycket för alla..

Upplever du att folk försöker ställa sig in hos dig "i det verkliga livet" med?
Citera
2009-03-08, 17:56
  #1769
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede

Sadar ja! Nu ar min svenska Blog uppe. Klicka pa lanken - http://www.moore.se/kategori/bloggar/puma-swede-bloggar/ och las och kommentera

Kram Puman

Språkpolisens konstruktiva kritik: Särskriv mindre. Känns inte lika seriöst om skribenten inte kan grundläggande svensk grammatik.

Men keep up the good work
Citera
2009-03-09, 02:40
  #1770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Trevlig blog, Puma!
Med tanke på några scener jag har sett där du slickar röv, blev jag överraskad av att du skriver om din toalettfobi.
Har du ingen fobi vid inspelning av rimjob scener?

Snyggt foto!
http://www.moore.se/wp-content/uploads/2009/03/dreggel1-449x675.jpg
Är det äkta vara som på bilderna från Valentines Day på din amerikanska blog?

Hmm, dom bilderna fick mig att undra om du någonsin har deltagit i bukkake-scener och fått flera satser i ansiktet?
Jag har i alla fall inte hittat någon sådan scen ännu. (men jag skulle gärna vilja se den...)

Ja'a, jag vette 17 hur det ar mojligt att ha toalettfobi men anda kunna slicka rov. Kanske for att innan en inspelning sa gor bade killar och tjejjer en "rengoring" av de undre regionerna. Inte riktigt som piss pa toalettsitsen eller bajsrander i byttan

Pa bilden ar det akta vara. Snoppen fick jag klippa bort for det fick inte vara med...

Har aldrig gjort en bukkake. Inte an i vart fall...

Kram Puman
Citera
2009-03-09, 02:42
  #1771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
För att folk faktiskt uppskattar en svensk porrstjärna som är trevlig och ger henne det bemötande hon förtjänar för sitt ämbete? Därför har man ingen självrespekt?

Just det! Bli inte avundsjuk for att jag far lite komplimanger I like it!

Puman
Citera
2009-03-09, 02:43
  #1772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Puma, hur ofta ligger du och de andra brudarna med "vanliga Svenssons"? Typ krog-ragg.

Oftast blir det nog inom branchen, men det hander

Kram Puman
Citera
2009-03-09, 02:49
  #1773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Puman;

Är det inte drygt att ha folk hängades över dig som försöker ställa sig in? Nu vet jag inte hur det är i ditt "verkliga liv" men om man utgår från att vad som skrivs här på Flashback så kan nog t.om en blind man se genom de inlägg som riktas mot dig...

Upplever du detta positivt? Smicker kan alltid vara trevligt men smicker 24/7 365 dagar om året kan nog bli för mycket för alla..

Upplever du att folk försöker ställa sig in hos dig "i det verkliga livet" med?

Nej, jag upplever inte att folk forsoker stalla in sig. Jag kanner ju ingen utav er (vad jag vet om i vart fall) sa det finns ju ingen direkt nagon kan fa ut utav at "smora" eller "stalla in sig"... Laser hellre trevliga kommentarer an folk som klagar. Sjalvklart ar konstruktiv kritik bra, men nar det bara gar ut pa att skriva skit om en person man inte kanner sa blir jag lack

Fan va serios jag lat Smora pa bara

Puman
Citera
2009-03-09, 02:51
  #1774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Språkpolisens konstruktiva kritik: Särskriv mindre. Känns inte lika seriöst om skribenten inte kan grundläggande svensk grammatik.

Men keep up the good work

Va fan ar sarskriva? Jag kanske blivit som Dolpf Lungren och glomt bort svenskan

Puman
Citera
2009-03-09, 03:51
  #1775
Medlem
Keep up the good work Fröken Puma
Citera
2009-03-09, 09:01
  #1776
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Va fan ar sarskriva? Jag kanske blivit som Dolpf Lungren och glomt bort svenskan

Puman

När man skriver isär sammansatta ord, t ex "sär skriv" istället för särskriv. Blir korrekt i engelska men inkorrekt i svenska.

Och ja, kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in