2006-12-12, 23:27
Medlem
gakashins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Så då är man äntligen här o mår topp efter ca 50 lussebullar o 2 liter Glögg
Har jobbat lite på bildbevisen, men har tyvärr inte listat ut hur jag publicerar en bild i detta Forum. Någon som kan hjälpa????
För ett litet bevis att jag i allafall är i Stockholm, (eller att Puma är i Stockholm för er som tvekar) kan ni hitta en bild på mig på www.sthlmfinest.com o kikar på bilderna från i lördags från Solidaritet.

Tackar för alla vänliga inlägg o för de mindre vänliga - käka mer pepparkakor o gå ut o få er ett ligg

Kram på er o skriv o berätta hur jag postar en bild i detta forum så vi kan tysta skeptikerna en gång för alla!

Puma
www.pumaswede.com

www.imageshack.us

Där kan du ladda upp. Jag tror du klarar av det själv? Bläddra och välj fil sen skare va klart!
Citera
2006-12-13, 08:10
Medlem
Såg din dubbelgångare Vanessa Dumas på ett av de andra uteställena bland bilderna. Kul att du är i Sverige över julen. Blir du igenkänd mycket i Sthockholm? Sen undrar man såklart vad din omgivning tycker om ditt val av jobb. Måste säga att jag tycker du är grymmt bra på det du gör.
Citera
2006-12-13, 12:43
Bannlyst
Citat:
Har jobbat lite på bildbevisen, men har tyvärr inte listat ut hur jag publicerar en bild i detta Forum. Någon som kan hjälpa????
För ett litet bevis att jag i allafall är i Stockholm, (eller att Puma är i Stockholm för er som tvekar) kan ni hitta en bild på mig på www.sthlmfinest.com o kikar på bilderna från i lördags från Solidaritet.

Tackar för alla vänliga inlägg o för de mindre vänliga - käka mer pepparkakor o gå ut o få er ett ligg

Kram på er o skriv o berätta hur jag postar en bild i detta forum så vi kan tysta skeptikerna en gång för alla!

Puma
www.pumaswede.com
Ta gärna en bild där du har Luciakrona på och posta den på ImageShack!
Snyggt jobbat med flaskan på Solidaritet i lördags...
Citera
2006-12-13, 13:33
Medlem
Spegelbolls avatar
Nu har jag inte läst hela tråden men:

Är det bara jag som tycker att Puma Swede ser ut som en... häst/man (alternativt hästman) i ansiktet?
Citera
2006-12-13, 14:29
Medlem
Slabbefusks avatar
Hur lång är hon egentligen? En sak är iaf säker, hon är heeeeet.
Citera
2006-12-13, 17:47
Medlem
Det är nog första gången jag tycker det är tråkigt att jag inte bor i sthlm, för hade jag gjort det nu så hade jag varit ute och jagat Puma på krogen varenda dag just nu, det hade suttit mer än fint att få krypa på där alltså
Citera
2006-12-13, 20:20
Medlem
Ultimata testet om du är Puma Swede!

Citat:

Hej Puma,
jag har följt den här tråden ett tag nu och jag tycker du är det sexigaste jag sett på väldigt länge. Så jag följer din karriär med spänning, och speciellt kul är det att min tjej tänder enormt mycket på dig, vilket ger mig sköna stunder framför dina filmer...

Ta inte illa upp nu, men jag är inte övertygad om att du är Puma.
Jag kan ha fel, men övertyga mig genom att svara på min fråga.

Jag vet nämligen exakt vart du jobbade innan du stack till USA, och jag har har tom träffat dig där.
Du satt i receptionen på ett ställe som håller på med laser, botox, restylane etc. Berätta för mig och alla andra här på FB vad stället heter? Om du verkligen är Puma Swede aka Johanna, så vet du vilket ställe jag menar. Er chef är helt dum i huvet och kliniken är välkänd.

Så kom igen nu! Vad heter kliniknen du jobbade på för ca två år sen?

TILL FB:S MEDLEMMAR:
Det här är verkligen frågan som Puma bör svara på, gör hon inte det, så är vi alla lurade, tro mig. Svarar hon på vad stället heter så kan jag ge mitt lillfinger på att vi har Puma bland oss...

TILL PUMA:
Det är en kanonfest imorgon torsdag den 14:e på Grodan Cocktail Club, kända DJ:s som spelar tung house, kom dit, så lovar jag att komma fram till dig...
Citera
2006-12-13, 22:28
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinberg
Hej Puma,
jag har följt den här tråden ett tag nu och jag tycker du är det sexigaste jag sett på väldigt länge. Så jag följer din karriär med spänning, och speciellt kul är det att min tjej tänder enormt mycket på dig, vilket ger mig sköna stunder framför dina filmer...

Ta inte illa upp nu, men jag är inte övertygad om att du är Puma.
Jag kan ha fel, men övertyga mig genom att svara på min fråga.

Jag vet nämligen exakt vart du jobbade innan du stack till USA, och jag har har tom träffat dig där.
Du satt i receptionen på ett ställe som håller på med laser, botox, restylane etc. Berätta för mig och alla andra här på FB vad stället heter? Om du verkligen är Puma Swede aka Johanna, så vet du vilket ställe jag menar. Er chef är helt dum i huvet och kliniken är välkänd.

Så kom igen nu! Vad heter kliniknen du jobbade på för ca två år sen?

TILL FB:S MEDLEMMAR:
Det här är verkligen frågan som Puma bör svara på, gör hon inte det, så är vi alla lurade, tro mig. Svarar hon på vad stället heter så kan jag ge mitt lillfinger på att vi har Puma bland oss...

TILL PUMA:
Det är en kanonfest imorgon torsdag den 14:e på Grodan Cocktail Club, kända DJ:s som spelar tung house, kom dit, så lovar jag att komma fram till dig...

Du har 5 inlägg så din trovärdighet kan också ifrågasättas...
Citera
2006-12-13, 23:05
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Du har 5 inlägg så din trovärdighet kan också ifrågasättas...

Vad har hur många inlägg han har med saken att göra?
Citera
2006-12-13, 23:08
Medlem
Zynthezizers avatar
Varför hålla på och tjata om det är den riktiga puma eller inte, om det är det så är det ju skitkul att någon från "branchen" har hittat hit men om det inte är det så skriver den personen iaf tillräckligt bra för att få oss att tro att det är puma.. håll drömmen vid liv och sluta försöka bevisa att det inte är puma,,
Citera
2006-12-13, 23:12
Medlem
H.E.L.s avatar
H.E.L. på brösten vill jag se.
Både på foto och på riktigt...
Citera
2006-12-13, 23:31
Medlem
Offices avatar
Kan inte jag få din MSN? Det hade varit sååå grymt att bara säga hej till dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in