Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Så då är man äntligen här o mår topp efter ca 50 lussebullar o 2 liter Glögg

Har jobbat lite på bildbevisen, men har tyvärr inte listat ut hur jag publicerar en bild i detta Forum. Någon som kan hjälpa????
För ett litet bevis att jag i allafall är i Stockholm, (eller att Puma är i Stockholm för er som tvekar) kan ni hitta en bild på mig på
www.sthlmfinest.com o kikar på bilderna från i lördags från Solidaritet.
Tackar för alla vänliga inlägg o för de mindre vänliga - käka mer pepparkakor o gå ut o få er ett ligg
Kram på er o skriv o berätta hur jag postar en bild i detta forum så vi kan tysta skeptikerna en gång för alla!
Hej Puma,
jag har följt den här tråden ett tag nu och jag tycker du är det sexigaste jag sett på väldigt länge. Så jag följer din karriär med spänning, och speciellt kul är det att min tjej tänder enormt mycket på dig, vilket ger mig sköna stunder framför dina filmer...
Ta inte illa upp nu, men jag är inte övertygad om att du är Puma.
Jag kan ha fel, men övertyga mig genom att svara på min fråga.
Jag vet nämligen exakt vart du jobbade innan du stack till USA, och jag har har tom träffat dig där.
Du satt i receptionen på ett ställe som håller på med laser, botox, restylane etc. Berätta för mig och alla andra här på FB vad stället heter? Om du verkligen är Puma Swede aka Johanna, så vet du vilket ställe jag menar. Er chef är helt dum i huvet och kliniken är välkänd.
Så kom igen nu! Vad heter kliniknen du jobbade på för ca två år sen?
TILL FB:S MEDLEMMAR:
Det här är verkligen frågan som Puma bör svara på, gör hon inte det, så är vi alla lurade, tro mig. Svarar hon på vad stället heter så kan jag ge mitt lillfinger på att vi har Puma bland oss...
TILL PUMA:
Det är en kanonfest imorgon torsdag den 14:e på Grodan Cocktail Club, kända DJ:s som spelar tung house, kom dit, så lovar jag att komma fram till dig...