2009-01-29, 01:09
Medlem
keysters avatar
stort grattis Puman, hoppas bröllopet var fint!
Citera
2009-01-29, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hur ofta är dina medskådespelerskor nerknarkade och deprimerade som det gärna beskrivs i media?

Tycker det ar trakigt att porren har ett "rykte" om att alla vi som sysslar med det tar droger for att palla med det eller att vi blivit utnyttjade som barn.

Jamfor med manniskor ute pa krogen. Kanner fler manniskor som tar droger fore en utekvall an "kollegor" inom porr som tar droger fore an scen. Visst forekommer det, men det sker lika mycket ute pa krogen.

Kolla in statistiken pa utnyttjade barn. Tror knappast att ens 1 av 1000 utav dem hamnar inom porr. Samma sak dar. Det finns vuxna som utsatts for overgrepp som barn som jobbar pa ICA eller vilken annan vanlig arbets plats som helst.

Ja ja, blir bara lite upprord Skiter i vem som gor vad sa lange man gor sitt jobb o ar go' o glad

Puman
Citera
2009-01-29, 09:15
Medlem
Två frågor

Hur kom det sig att du började med porr, vad gjorde att du drog dig dit?

Hur är din relation till föräldrar eller vänner från tiden innan du började med porr?

Ingen moraltant, bara nyfiken!
Citera
2009-01-29, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Tycker det ar trakigt att porren har ett "rykte" om att alla vi som sysslar med det tar droger for att palla med det eller att vi blivit utnyttjade som barn.

Jamfor med manniskor ute pa krogen. Kanner fler manniskor som tar droger fore en utekvall an "kollegor" inom porr som tar droger fore an scen. Visst forekommer det, men det sker lika mycket ute pa krogen.

Kolla in statistiken pa utnyttjade barn. Tror knappast att ens 1 av 1000 utav dem hamnar inom porr. Samma sak dar. Det finns vuxna som utsatts for overgrepp som barn som jobbar pa ICA eller vilken annan vanlig arbets plats som helst.

Ja ja, blir bara lite upprord Skiter i vem som gor vad sa lange man gor sitt jobb o ar go' o glad

Puman

Vilka jävla jämförelser. Som att det vore samma sak att gå på krogen som att spela in en porrscen eller samma sak att jobba på Ica som att få en jättekuk ner körd i halsen på jobbet. Du kan ju inte vara riktigt klok.
Citera
2009-01-29, 11:54
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Vilka jävla jämförelser. Som att det vore samma sak att gå på krogen som att spela in en porrscen eller samma sak att jobba på Ica som att få en jättekuk ner körd i halsen på jobbet. Du kan ju inte vara riktigt klok.
Inte du heller, som inte verkar kunna inse att porrjobb kanske inte är så farligt om man gillar det man gör?

Ett stort problem idag är just att människor tycker det är en 'jävla jämförelse' med t.ex. krogen och porrscen.
Citera
2009-01-29, 12:01
Medlem
roppans avatar
Puma, får du mycket oanständiga förslag när du är ute i privatlivet?

Med handen på hjärtat hade jag nog inte kunnat hålla mig från det själv.. iaf inte med några järn innanför västen. Shit vad byxkobran hade skallrat om man stod i baren och råkade kika ner i din klyfta, och faktiskt insåg att det var den kukglupska porraktrisen Puma Swede herself som stod där!

Kan du inte lura med dig Jenna Haze till Sverige så vi kan styra upp någonting alla tre?
Citera
2009-01-29, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Inte du heller, som inte verkar kunna inse att porrjobb kanske inte är så farligt om man gillar det man gör?

Ett stort problem idag är just att människor tycker det är en 'jävla jämförelse' med t.ex. krogen och porrscen.
Ja, fan vad kockobello jag är.
Ett "stort" problem? Dagens underdrift.
Det är ett enormt problem. Gigantiskt. Hotar grundstenarna i vårt samhälle.
Eller så är det helt normalt att tycka att gå på krogen och göra porrjobb inte spelar i samma liga. Eller att det är skillnad på att jobba på Ica och att suga kuk för sitt uppehälle.
Citera
2009-01-29, 12:36
Bannlyst
är det vanligt att killarna som ställer upp i porrfilmerna är steroidmonster?

hur ser en vanlig arbetsdag ut för dig?
hur blir du bemött ute på stan?
Senast redigerad av teagan 2009-01-29 kl. 12:43.
Citera
2009-01-29, 16:31
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancertid
Hur jävla ofta nämns det i media? Eller vilken media snackar du om?
Själv tycker jag att man ser ganska bra på vilka som har druckit lite för mycket/tagit några piller för många innan en scen.
Morgan Layne är ett bra exempel. Antingen det eller så är hon väldigt skum.
Nu frågade jag inte dig utan nån med lite mer erfarenhet.
Citera
2009-01-30, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände

Och du maste vara en inavlad fitta! Jag drog inte ett javla likhetstecken mellan att gora porr och att ga pa krogen. Fraga gallde hur ofta det forekommer droger inom porren. Mitt svar, lika ofta om inte oftare som pa krogen.
Likasa nar jag skrev porr och ICA handlade det inte om att jobba med antingen eller. Det handlade om hur manga som blivit utnyttjade som barn.
Du verkar sa javla dum i huvudet sa besvara dig inte ens att komma tillbaka pa denna trad!

Med vanlig halsning Puman
Citera
2009-01-30, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Puma, får du mycket oanständiga förslag när du är ute i privatlivet?

Med handen på hjärtat hade jag nog inte kunnat hålla mig från det själv.. iaf inte med några järn innanför västen. Shit vad byxkobran hade skallrat om man stod i baren och råkade kika ner i din klyfta, och faktiskt insåg att det var den kukglupska porraktrisen Puma Swede herself som stod där!

Kan du inte lura med dig Jenna Haze till Sverige så vi kan styra upp någonting alla tre?

Hmm, jag far nog inte sa manga oanstandiga forlsag som jag skulle onska

Ska texta Jenna och hora om hon e sugen pa Svedala

Kram Puman
Citera
2009-01-30, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
är det vanligt att killarna som ställer upp i porrfilmerna är steroidmonster?

hur ser en vanlig arbetsdag ut för dig?
hur blir du bemött ute på stan?

De flesta killar i branchen tranar for att vara i form. Vet inget om deras steroid vanor. Den normala killen inom porren ar ingen muskelbyggare direkt utan bara i god form...

Mina dagar varierer vilken form av jobb det galler. Om det nu handlar om en inspelning sa sminkas jag forst i 1 - 1 1/2 timma. Sen blir det en "douche". En flaska med vinager/vatten losning oftast som du sprutar upp i kussimurran for att "gora rent". Ett par "baby wipes" pa det och jag ar redo. Oftast tas nagra "pretty girl" foton first. Dvs jag for mig sjalv for DVD'n och hemsidan. I manga fall tas sen fotona av sjalva sexet. Darefter filmas det hela. Sprut pa slutet som sedan fotas ifall vi inte anvande fejk-sperma till fotona. Total tid allt fran 3-6 timmar normalt.

Puman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in