2009-01-20, 22:40
Medlem
kallepets avatar
PS hur var AVN??
Citera
2009-01-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepet
PS hur var AVN??

AVN var kul, men mycket mindre i ar. Farre bolag som hade monter. I och for sig har jag alltid kul med Nikki Benz. Vi "jobbade" ihop i Brazzer's monter och sen hade vi en fest tillsammans pa Prive.
Trakiga biten var att jag inte vann ett priset for basta "Solo hemsida" for www.pumaswede.com, men men... Ar nominerad pa nytt i Februari nar det vankas xBiz Awards sa hall tummarna

Kram Puman
Citera
2009-01-22, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
AVN var kul, men mycket mindre i ar. Farre bolag som hade monter. I och for sig har jag alltid kul med Nikki Benz. Vi "jobbade" ihop i Brazzer's monter och sen hade vi en fest tillsammans pa Prive.
Trakiga biten var att jag inte vann ett priset for basta "Solo hemsida" for www.pumaswede.com, men men... Ar nominerad pa nytt i Februari nar det vankas xBiz Awards sa hall tummarna

Kram Puman

Märks den allmänna lågkonjunkturer av i branschen?
Citera
2009-01-22, 16:29
Medlem
mr.demons avatar
Varför kallar du dig inte för Puma Finn? Eller varför inte Puma Perkelle?? Du är ju finska, och inte svenska.

Och hur jävla lång är du egentligen? Du ser ut att vara stor som en älg. Och lite analsex gör du också.
Citera
2009-01-22, 23:02
Medlem
Alvéss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför kallar du dig inte för Puma Finn? Eller varför inte Puma Perkelle?? Du är ju finska, och inte svenska.

Och hur jävla lång är du egentligen? Du ser ut att vara stor som en älg. Och lite analsex gör du också.
Det är svårt att bli mättad på sådant
Hon är för övrigt 178 som ganska lång men någon älg är hon inte. Puma Perkelle vore inte så tokigt som namn
Citera
2009-01-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Puma Finn lat inte sa javla upphetsande, men koper helt klart Puma Perkele! Lite sent att andra namn nu dock...

Ar hela javla 178 cm lang. Stor som en alg vettja fan, men det bror val saklart pa vad du jamfor med. Om du sjalv ar dvarg sa skulle jag nog skramma upp dig ordentligt Inget ont om dvargar nu sa borja inte bola!

Kram Puman
Citera
2009-01-23, 01:01
Medlem
Hej_tjos avatar
När kommer vi få se anal puman? Är sugen på att se dig i en anal scen.
Citera
2009-01-23, 01:13
Medlem
Flashborns avatar
Det måste kännas stort att ha en egen tråd på flashback där div ensamma män sitter och ber dig att vara med i en scen där du får en penis i ditt anus?
Citera
2009-01-23, 02:59
Medlem
KissMattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
När kommer vi få se anal puman? Är sugen på att se dig i en anal scen.

Finns väl redan ett par filmer när hon tar en balle mitt i rosa spindeln. Eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2009-01-23, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KissMattan
Finns väl redan ett par filmer när hon tar en balle mitt i rosa spindeln. Eller är jag helt ute och cyklar?

Finns en usel scen ur Pussy Haters.

Folket vill ha en bättre analscen med Puma!
Citera
2009-01-23, 03:25
Medlem
Puma, jag har två frågor till dig.

1. Hur känns det att väcka så mycket känslor?

Här på FB haglar omdömena, allt från att du är det hetaste som går i ett par stiletter till att du är skabbig och en skam för Sverige. Jag skulle personligen tycka det var jobbigt, kan du skaka av dig sånt?

2. När förstorade du brösten och hur mycket lades in?
Citera
2009-01-23, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashborn
Det måste kännas stort att ha en egen tråd på flashback där div ensamma män sitter och ber dig att vara med i en scen där du får en penis i ditt anus?

Ar du en utav de ensamma mannen tro?

Puman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in