Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför kallar du dig inte för Puma Finn? Eller varför inte Puma Perkelle?? Du är ju finska, och inte svenska.
Och hur jävla lång är du egentligen? Du ser ut att vara stor som en älg. Och lite analsex gör du också.
Puma Finn lat inte sa javla upphetsande, men koper helt klart Puma Perkele! Lite sent att andra namn nu dock...
Ar hela javla 178 cm lang. Stor som en alg vettja fan, men det bror val saklart pa vad du jamfor med. Om du sjalv ar dvarg sa skulle jag nog skramma upp dig ordentligt

Inget ont om dvargar nu sa borja inte bola!
Kram Puman