2008-12-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Alla ni som inte på nåt sätt gillar puman eller tycker det hon gör är bla bla bla...sluta med det, vi andra vill ha kvar våran porrstjärna så vi kan tjöta med henne ibland.

ps. är det bara Mr Coffee som är bjuden till kalaset ??

Håller med, vi som gillar Puman och hennes filmer vill ju att hennes intressanta inlägg ska fortsätta, hon har ju för fan humor.

Och ärligt talat ni som är elaka, har ni aldrig tittat på henne och dragit huden bakåt Och sedan......?

Hoppas du fortsätter besöka oss Puman
Citera
2008-12-11, 22:32
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Var sa god

Puman

trodde du var från mina hoods i Tumba....
Citera
2008-12-11, 23:11
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-oakim
Har väldigt svårt att tro att det verkligen är riktiga Puman ni har och göra med.
Dock så har jag en fråga! Hon kan väll inte vara uppvuxen i stockholm? Tyckte hon hade en ganska stark dialekt, men jag kan inte avgöra vart i Sverige hon kommer från.

http://img45.imagevenue.com/view.php?image=25772_puma2_122_587lo.jpg
Citera
2008-12-12, 00:08
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ah, jag tror daremot att det ar du och MercyFlush som ar dumma/dummare/dummast. Vem sa att jag har 2 dottrar? Sa jag det i nan film? Jag har 7 stycken. Eller var det 4? Det varierar lite fran film till film. Men kom ihag att man inte alltid skall tro pa vad som gar att lasa/ses pa film Nada kids for mig an sa lange. Forlat om jag lurat i dig nat annat

Puman
Det är nog dina scener för MILF Lessons o liknande som fått vissa att tro att du har barn.
Det var inte snällt av din "kompis" Nikki Benz att kalla dig för GILF på din 32-årsdag.
Citera
2008-12-12, 00:36
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Efter ditt inlagg ar du sjalvklart valkommen oxa

Puman

Var i Sollentuna bodde du?
Citera
2008-12-12, 01:19
Medlem
Megadeths avatar
hej puman. en god vän till mig som sitter här brevid mig har lite frågor. han är tydligen ett stort fan av en tjej som heter kylee king. han undrar om du har träffat henne? eller spelat in något med henne? sen undrar han om det stämmer att hon har eller har haft narkotika problem? och sist så vill han veta om hon fortfarande är aktiv?

han har sökt på nätet men inte funnit någon information. (och nu har även jag sökt men inte hittat något heller.) tips på bra sida med porr nyheter vem som slutar osv?
Citera
2008-12-12, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
hej puman. en god vän till mig som sitter här brevid mig har lite frågor. han är tydligen ett stort fan av en tjej som heter kylee king. han undrar om du har träffat henne? eller spelat in något med henne? sen undrar han om det stämmer att hon har eller har haft narkotika problem? och sist så vill han veta om hon fortfarande är aktiv?

han har sökt på nätet men inte funnit någon information. (och nu har även jag sökt men inte hittat något heller.) tips på bra sida med porr nyheter vem som slutar osv?

En god vän...
Citera
2008-12-12, 02:19
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
En god vän...

sant i det här fallet. men igentligen kan jag lika gärna fråga själv. men är inte så intresserad av svaren själv. men visst såg en bild på tjejen. såg ju bra ut faktiskt.
Citera
2008-12-12, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
trodde du var från mina hoods i Tumba....

Jo, jag ar uppvuxen i Tumba. Flyttade senare till Danderyyyyyd och sedan vidare till Sollentuna. I Sollentuna bodde jag pa Platavagen oche senare pa Sidensvans vagen nara Karrdals skolan uppe pa en backe. Sa dar har ni det...

Puman
Citera
2008-12-12, 10:59
Medlem
_R_s avatar
Puma: Kan du inte skriva lite smaskigt skvaller om folket i branschen?

Vad tycker du om höjdarna? Bella Donna? Sasha Grey? Lauren Phoenix? Jenny Hendrix? Gia Paloma?

Träffa några? Några andra anekdoter du kan berätta om?

Spela in nåt med Jules Jordan!
Citera
2008-12-12, 12:06
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Jo, jag ar uppvuxen i Tumba. Flyttade senare till Danderyyyyyd och sedan vidare till Sollentuna. I Sollentuna bodde jag pa Platavagen oche senare pa Sidensvans vagen nara Karrdals skolan uppe pa en backe. Sa dar har ni det...

Puman

Då måste du ha gått i Rudbeck eller?
Citera
2008-12-12, 13:38
Medlem
Upprepar min fråga till dig Puma. Vem av dom alla i branschen som du satt på har varit det bästa knullet, vet att Jenna Jameson tyckte T.T var det bästa och mest dominanta hon upplevt skrev hon i sin bok, vem tycker du?..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in