2010-07-18, 09:29
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Hahaha. Läskunnigheten är verkligen inte på topp här. DET VAR INTE JAG SOM STARTADE TRÅDEN OCH JAG BRYR MIG INTE OM JUST DEN SPECIFIKA TRÅDEN.

När antyder jag att det var du som skapade tråden? Det gjorde jag aldrig, även om du uppfattade det så. Jag säger bara att om du var intresserad av frågeställningen kunde du, i stället för den tafatta trådskaparen till tråden som blev slängd i papperskorgen, skapa en ny tråd där den i stället hör hemma, med en tydligare och bättre formulering än den första utgåvan än att ägna dig åt att gnälla på att den kastades.

Självklart bryr du dig om tråden, du fann den intressant (vilket är uppenbart). Det är med andra ord din läskunnighet, eller att du ej vill acceptera trådens öde, som bidrar till ditt svar på mitt inlägg. Svara på vad jag skrev i stället för att vifta bort det med att jag inte har läst och förstått dig.
2010-07-18, 11:30
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Diskussionsunderlag? Ska förståndshandikappade få bli moderatorer?
Nej. Det räcker att vi tillåter användare som är det.

Nu har TS fått svar på alla sina frågor och tråden kan därmed låsas eftersom den som har synpunkter på specifika moderatorsåtgärder - vilket det är i detta fall - först via PM ska tas med berörd moderator, därefter med admins och först efter det starta man en tråd här.

· KLICK ·

// Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in