Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Min poäng är just att moderatorer inte bör agera smakdomare. Uppenbarligen tyckte en del att det var en kul frågeställning men även om ingen tyckt det så saknar det betydelse. Min åsikt är är att det blir alldeles för godtyckligt med den här typen av oerhört subjektiva bedömningar. Strider inte en tråd mot reglerna så ska den inte låsas helt enkelt.
Jag anser mig själv ha en betydligt bättre insikt i hur moderatorerna agerar än en användare utan insyn i outlaw och jag kan lova att ifall någon, oavsett vilken moderator det gäller, ifall någon skulle försöka att moderera efter ens personliga smak istället för regelverket så är det inte här i flashbackdelen man får mest kritik.
Outlaw är som vi har sagt innan, ingen ryggdunkarklubb för inbördes beundran. Ifall någon fuckar upp så får man höra det.. och tämligen ofta i betydligt hårdare ord än vad jag har sett i någon av dessa gnälltrådar som dyker upp lite då och då. Speciellt som merparten av dessa inte har något att stå på alls utan endast kommer till för att någon användare har ömma tår och tycker att flashback och/eller kampen för yttrandefrihet står och faller med just hans inlägg eller hans tråd.
Modereringen i tråden du tar upp var inte godtycklig eller felaktig på något sätt.