här är min egen ide hur man kan få någon att göra slut!
tror ni att den kan funka? ja jag vet jag är ett svin! ni behöver inte påpeka det
man döper sitt eget nr till hans nummer, sen skickar man ett elakt sms till sig själv, då ser det ut som att han har skickat det,
sen äär det bara att visa det för tjejen
en liten risk, det är om hon kollar igenom min telefonlista.
här är min egen ide hur man kan få någon att göra slut!
tror ni att den kan funka? ja jag vet jag är ett svin! ni behöver inte påpeka det
man döper sitt eget nr till hans nummer, sen skickar man ett elakt sms till sig själv, då ser det ut som att han har skickat det,
sen äär det bara att visa det för tjejen
en liten risk, det är om hon kollar igenom min telefonlista.
Det fungerar garanterat. Du kan dessutom köpa ett kontantkort och ringa tjejen i fråga med lite omställd röst, eller be en tjejpolare ringa eller något, och säga att han varit i en trekant där han körde en brud i röven. Det bör kirra biffen. Men ditt sätt fungerar garanterat.
Uhm, låtsas vara en tjej och ring honom upprepade gånger när han är med sin flickvän. Gapa i luren om att han är ett svin som inte hört av sig efter den mysiga natten ni hade i lördags.
Det fungerar garanterat. Du kan dessutom köpa ett kontantkort och ringa tjejen i fråga med lite omställd röst, eller be en tjejpolare ringa eller något, och säga att han varit i en trekant där han körde en brud i röven. Det bör kirra biffen. Men ditt sätt fungerar garanterat.
aa tack, men problemet är om hon kollar igenim adresboken i telefonen