Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2005-05-09, 12:36
Medlem
MyZt|pettsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groil
gargamel skrev en guide till vad man skulle göra om man hittar barnporr, har letat men har dock inte hittat den. varför kan inte polisen starta en organisation som systematiskt går ingenom alla datorer i sverige. jag personligen skulle inte ha nått imot att nån kolla igenom min data om jag visste att det var polisen och att dom inte skulle förstöra nått...
Så du har inget olagligt på din dator?
T.ex. 'piratkopierade' mp3, filmer, m.m.?
Jag tror nog att alla har någon form av mjukvara eller data som du inte vill att någon inom polisen ska se.. (behöver inte vara olaglig iofs.)
Citera
2005-05-09, 13:20
Bannlyst
bättre om man hänger ut barnporr idioterna på internet..
bara att den som hackat tar reda på vad personen heter och vart han/hon bor.. sen lägger ut det på nätet så att det sprids..

om det kommer en sån lag blir det nog bara problem..
då kan man ju bli hackad av vem som helst lagligt..
tänk om dom börjar sätta ditt folk som tankar mp3s och filmer på samma sätt!?!?!
Citera
2005-05-09, 15:30
Medlem
ztorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groil
gargamel skrev en guide till vad man skulle göra om man hittar barnporr, har letat men har dock inte hittat den. varför kan inte polisen starta en organisation som systematiskt går ingenom alla datorer i sverige. jag personligen skulle inte ha nått imot att nån kolla igenom min data om jag visste att det var polisen och att dom inte skulle förstöra nått...

Skämtar du? Du förstår väll att folk alldrig skulle tillåta det, och att polisen alldrig skulle kunna göra det?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in