Citat:
Ursprungligen postat av Vigil-Lante
I videoförhören sägs det slog, både Z och PS säger slog. Jag har inte ändrat mig. I flera av förhören står det ohörbart, måste varit en klant som skrivit av dom, men man hör vad som sägs, och tyvärr gör de sig inte riktigt rättvisa i skriftform.
Linköpings tingsrätt har videoförhören, och jag tvivlar på att det är lagligt av mig att dela ut dom, och med respekt för Z tänker jag inte var den som sprider detta material. Men ta gärna kontakt med tingsrätten så kan du köpa dom.
Respekt för Z? Ursäkta men det var nog det mest märkliga uttalandet hittills från dej, allt du hittills sysslat med säger hur liten respekt du har för Z.
Nå, om du menar att du inte vill att det ska komma till tråden så referera då inte till den. Du kommer med grova anklagelser mot mamman men om någon ska granska det du påstår så vill du att vi ska köpa det själva...vilken respekt är det att visa mamman?
Ok, du hävdar att de sa slog, men det säger inte emot min poäng....mamman tog sitt ansvar och talade om att det där är inte ok, PS respekterade det inför henne och andra.
Du har heller inte bemött det där om stryptaget som inte var något stryptag enligt det som står i huvudprotokollet, är det också något som bara finns på cd:n?