Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-15, 09:20
Medlem
tjoo, försökte cracka win 7 för ett tag sen men misslyckades, men nu har ja fått de o funka, ja körde alla möjliga cracks o en av dom tog bort updateringarna permanent. nu vill ja hitta den cracken igen så jag kan ändra tillbaka så att de går o updatera datorn. Någon som vet vad programmet heter eller vad jag ska göra för o få de o funka igen?
Citera
2010-07-15, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bert1l
tjoo, försökte cracka win 7 för ett tag sen men misslyckades, men nu har ja fått de o funka, ja körde alla möjliga cracks o en av dom tog bort updateringarna permanent. nu vill ja hitta den cracken igen så jag kan ändra tillbaka så att de går o updatera datorn. Någon som vet vad programmet heter eller vad jag ska göra för o få de o funka igen?
Kan det inte vara microsoft som har blockat dig då?
Citera
2010-07-15, 09:28
Medlem
Nej de var jag själv som stängde av updateringarna med nån konstig crack som inte fungerade ändå :P
Men jag hittade precis en crack som fungerade som inte skulle ta bort updateringarna
Citera
2010-07-15, 09:40
Medlem
cbatbhs avatar
återställ datorn då du inte hade det cracket som tog bort dina uppdateringar.
Citera
2010-07-15, 12:54
Medlem
Jo men de va typ ett halv år sen o ja vill inte bli av med alla mina filer :P
Citera
2010-07-15, 13:07
Medlem
hasenfrasens avatar
Vad har du för dator, dvs hårdvara? Möjligen att det går att lägga SLIC 2.1 i din dators BIOS så att du slipper hålla på med cracks och istället använda dig av en OEM-nyckel så att den för alltid förblir äkta enligt Microsoft.
Citera
2010-07-15, 17:48
Medlem
Jag vet ialf att ja va tvungen o gå in i komandotolken o grejja för o fixa de, eller ja har för mig de ialf :P sen slutade updateringarna att funka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in