2010-07-15, 01:46
Medlem
MoBoHhs avatar
Tjenna! Har solat solarium ett antal gånger men blir inte brunare på armarna, men på alla andra ställen. Provat med rapsolja, men det hjälper inte heller. Vad kan detta bero på? Någon som vet?
Tacksam för svar!

Peace
Citera
2010-07-15, 01:52
Bannlyst
Vafan? Solarium nu? Har väl förfan aldrig varit såhär mycket sol i Sverige, ut i den naturliga solen med dig pojk så ska du nog få fart på armarna
Citera
2010-07-15, 01:54
Medlem
ancientGaias avatar
Har problem med att få färg på händer, bröst och ansikte.. Tar sjukt mycket längre tid, vilket resulterar i att när problemområden är normalt bruna, är resten av kroppen svart. Irriterande.
Citera
2010-07-15, 02:04
Medlem
alcatrazs avatar
Själv har jag världens problem med benen, förmodligen pga behåring. Men med tanke på att jag solat alla kroppsdelar lika länge är det irriterande att se den stora skillnad som finns.
Citera
2010-07-15, 10:54
Medlem
MoBoHhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i69FatChicks
Vafan? Solarium nu? Har väl förfan aldrig varit såhär mycket sol i Sverige, ut i den naturliga solen med dig pojk så ska du nog få fart på armarna
Är ute oxå men hjälper inte :P

Peace
Senast redigerad av MoBoHh 2010-07-15 kl. 10:56.
Citera
2010-07-15, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ancientGaia
Har problem med att få färg på händer, bröst och ansikte.. Tar sjukt mycket längre tid, vilket resulterar i att när problemområden är normalt bruna, är resten av kroppen svart. Irriterande.

Det tvivlar jag på! Om du inte är afrikan med vitiligo?
Citera
2010-07-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoBoHh
Tjenna! Har solat solarium ett antal gånger men blir inte brunare på armarna, men på alla andra ställen. Provat med rapsolja, men det hjälper inte heller. Vad kan detta bero på? Någon som vet?
Tacksam för svar!

Peace
För att du har sämre pigment där. Inte så svårt att lista ut precis.
Citera
2010-07-15, 19:54
Medlem
MoBoHhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
För att du har sämre pigment där. Inte så svårt att lista ut precis.
Jo men dom flesta jag känner blir oftast brunare där än på andra ställen på kroppen, därför jag tyckte att det var lite knepigt.
Citera
2010-07-16, 19:52
Medlem
De blir förmodligen inte brunare där, är bara så att armarna och nacken är de delarna av kroppen som exponeras mest för solljus, därför blir de delarna oftast brunast.
Citera
2010-07-17, 13:12
Medlem
MoBoHhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bl0bben
De blir förmodligen inte brunare där, är bara så att armarna och nacken är de delarna av kroppen som exponeras mest för solljus, därför blir de delarna oftast brunast.
Okejokej. Men om jag smörjer in mig i olja så borde jag med tiden bli brunare, vilket är självklart men
Citera
2010-07-18, 12:53
Medlem
Tänk såhär:

Varje gång du solar, kommer du ett steg närmare den svarta rasen.

StayWhite Peace!

Citera
2010-07-24, 02:36
Medlem
MoBoHhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacuuben
Tänk såhär:

Varje gång du solar, kommer du ett steg närmare den svarta rasen.

StayWhite Peace!

Jo det gör man ju, men vill ju inte se ut som någon neger direkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här