• 1
  • 2
2010-07-14, 08:19
Medlem
BoISarens avatar
Vi provar med "Filosofi"

PoP => Filosofi

//Mod
Citera
2010-07-14, 10:16
Medlem
Jag skulle nog dra med mig hela familjen och sticka ut i naturen några dagar. Njuta av både familjen och den fina världen vi lever i. Varje träd är unikt och vackert. Varje stund med familj är unik och viktig.

Sedan när det bara är några dagar kvar skulle jag gå ut på stan och slå skiten ur de tyknaste idioterna. (de som går runt och muckar gräl med alla och är allmänt förstörande).

Citera
2010-07-19, 23:37
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentLang
Jag umgås tillräckligt med min familj, tack. Dock så tycker jag att det enda som folk verkligen borde göra är att försöka uppfylla mina drömmar... jag menar sina drömmar.

haha du är sjuk !

edit : jag skulle vilja att alla medlemmar här ska skänka mig 10kr en liten slant som gör skillnad för mig
Snällaa
Citera
2010-07-19, 23:40
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enooks
Jag skulle nog dra med mig hela familjen och sticka ut i naturen några dagar. Njuta av både familjen och den fina världen vi lever i. Varje träd är unikt och vackert. Varje stund med familj är unik och viktig.

Sedan när det bara är några dagar kvar skulle jag gå ut på stan och slå skiten ur de tyknaste idioterna. (de som går runt och muckar gräl med alla och är allmänt förstörande).

Du är oxå sjuk

men bra initiativ
Citera
2010-07-19, 23:55
Medlem
Mehrs avatar
Jag tror nog jag skulle bara sitta och äta skräpmat min sista vecka, kolla på lite filmer, lyssna på lite musik, va med vänner och familj samt bara njuta av ögonblicket. Med andra ord skulle jag göra precis det som jag gör redan nu.

Jag anser att jag lever livet till det fulla och njuter utav det redan nu så någon dödsångest/panik finns inte i mig. Tror inte att ett brev ifrån en läkare som säger att jag ska dö kommer få mig att vilja bestiga Mount Everest.

Däremot så skulle jag troligen sätta mig nej och spela SMB3 en sista gång på mitt NES utan att använda mig utav trollflöjtarna för att skippa olika världar, nej jag vill spela igenom varenda bana som finns på det spelet. Sen skulle jag nog troligen ta en sista runda på Sonic 3+Sonic & Knuckles för att slutligen säga till min familj och mina vänner att jag älskar dem och sen är det över för min del...

Kanske skulle i mitt sista ögonblick lägga mig i sängen och lyssna på lite persisk musik innan jag somnar in samtidigt som jag käkar en maffig bacon och kyckling baguette. Ja, livet är underbart....
Senast redigerad av Mehr 2010-07-19 kl. 23:57.
Citera
2010-07-20, 00:16
Medlem
Silvermoons avatar
Förutsatt att man mår fint ända tills man dör så skulle jag nog fixa en stor jävla fest för alla jag känner. Ett hejdåpartaj liksom, drömde faktiskt om att jag hade ett sådant en tid sedan. Jag skulle bjuda på lite krubb, hålla ett tal eller två, fixa nån som spelade och så skulle vi ha det allmänt trevligt. Sen skulle vi kröka ner oss totalt och gråta tillsammans i soluppgången.

Sen efter det skulle jag nog tillbringa en dag med min familj och flickvän och verkligen ta farväl av dom på ett schysst sätt.

Efter det skulle jag nog dra, utomlands nånstans kanske. Ha lite kul, testa knark, knulla allt jag kom åt och köra tuffa bilar, hoppa fallskärm osv. Sen när jag visste att nu är det dags så skulle jag skriva en liten lapp om vart dom ska skicka kroppen, ta fram mitt donationskort, ringa ambulans och ta livet av mig på något sätt som bevarade mina inre organ till nästa person som behövde dom.
Citera
2010-07-20, 01:16
Medlem
Strychnines avatar
Skulle själv prata med familjen, stötta dom och sagt att allting ordnar sig. Om vi snackar om en dödlig, smärtsam sjukdom så vill jag helst dö fort så man slipper lida. Så jag skulle helt enkelt ha sagt att döden befriar mig från dessa plågor. Dom skulle nog respektera det.

Skulle även ha tagit farväl till mina närmaste kompisar, släktingar och allt. Skulle nog fan ha supit en sista gång, rejält, kanske till och med supit ihjäl mig, då efter festen när alla är hemma så slipper kompisarna se mig död. Allt så att det går över fort och smärtsamt.
Citera
2010-07-20, 02:25
Medlem
Jag var 16 när jag insåg att livet inte har någon högre mening. Det tog mig ett gäng år att komma till tals med det, men nu vet jag fanimig vad livet går ut på: backa aldrig för en upplevelse om du själv har ett val, och om det går, släpa med alla jävla polare, syskon och fan och hans moster så att de får uppleva det också! Så lever jag nu, och så kommer jag leva min sista vecka.
Citera
2010-10-05, 22:08
Medlem
Skulle ta mig in på ett café och råna allt som såg lockande ut, sedan njuta av dessa bakverk i en mörk gränd tillsammans med cigg och kaffe. Aw yeah.
Citera
2010-10-09, 08:53
Medlem
therebells avatar
om jag hade en vecka kvar att leva, pga. en svår sjukdom, då skulle jag hämnas alla som gjort mig ont. sen hade jag nog begått självmord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in