Jag tror nog jag skulle bara sitta och äta skräpmat min sista vecka, kolla på lite filmer, lyssna på lite musik, va med vänner och familj samt bara njuta av ögonblicket. Med andra ord skulle jag göra precis det som jag gör redan nu.
Jag anser att jag lever livet till det fulla och njuter utav det redan nu så någon dödsångest/panik finns inte i mig. Tror inte att ett brev ifrån en läkare som säger att jag ska dö kommer få mig att vilja bestiga Mount Everest.
Däremot så skulle jag troligen sätta mig nej och spela SMB3 en sista gång på mitt NES utan att använda mig utav trollflöjtarna för att skippa olika världar, nej jag vill spela igenom varenda bana som finns på det spelet. Sen skulle jag nog troligen ta en sista runda på Sonic 3+Sonic & Knuckles för att slutligen säga till min familj och mina vänner att jag älskar dem och sen är det över för min del...
Kanske skulle i mitt sista ögonblick lägga mig i sängen och lyssna på lite persisk musik innan jag somnar in samtidigt som jag käkar en maffig bacon och kyckling baguette. Ja, livet är underbart....