2010-07-13, 20:47
Bannlyst
Vart man än kommer i världen så har alla killar, och jag menar verkigen alla, uppfattningen att ni svenska kvinnor är dumma och mycket lätta att få i säng. Ni har ett SJUKT dåligt rykte.

Jag som man är mycket trött på att ständigt behöva höra detta när jag är utomlands.

Svenska kvinnor, skäms ni inte?
Citera
2010-07-13, 20:54
Avslutad
Jag tror att denna föreställning om svenskorna till stor del är något som lever kvar sedan 60- och 70-talet, då Sverige betraktades som extremt liberalt i jämförelse med de flesta andra europeiska länder. Numera har andra länder "kommit i kapp" en hel del, om man ska säga så.

Det knullas runt som fan överallt i Europa nuförtiden.
Citera
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Vart man än kommer i världen så har alla killar, och jag menar verkigen alla, uppfattningen att ni svenska kvinnor är dumma och mycket lätta att få i säng. Ni har ett SJUKT dåligt rykte.

Jag som man är mycket trött på att ständigt behöva höra detta när jag är utomlands.

Varför ska våra kvinnor skämmas för att dom gillar att knulla? Och jag förstår inte vad du menar med att man är dum om man knullar runt med många. Min erfarenhet är att det är intelligenta och smarta personer som släpper lös sin sexualitet medans trångsynta moralpanikslagna medeltidspersoner som du är riktigt blåsta och verklighetsfrånvarande.

Jag uppmanar alla kvinnor ung som gammal att vara stolta över er sexualitet och kåthet och knulla med vem eller vilka ni vill när ni vill hur ni vill och hur ofta ni vill.

Fast för er egen skull så ber jag er att undvika att hamna i säng med TS.

För alla kvinnors skull kanske TS borde outa sin rätta identitet så ingen skulle råka ut för denna gråa tråkmåns.
Citera
Medlem
Vad menar du? Ska de skämmas över ett rykte?
Citera
2010-07-13, 20:55
Medlem
Celenos avatar
Märkligt nog så är svenska tjejer svåra att ragga upp jämfört med de flesta andra nationaliteter jag har provat (och det är en del )
Citera
2010-07-13, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Märkligt nog så är svenska tjejer svåra att ragga upp jämfört med de flesta andra nationaliteter jag har provat (och det är en del )

En utlandssvensk jag snackade med påstod att brittiskorna var lättast nuförtiden. Vad säger du? Har de "gått om" våra tjejer?
Citera
2010-07-13, 20:57
Medlem
vante33s avatar
bla bla bla de ända du kommer få höra från tjejer är "va snackar du om, JAG är inte lätt att få i sängen och mina kompisar är inte lätta att få i sängen. Visst finns det NÅGON tjej som är det men inte alla"
Citera
2010-07-13, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson

Stämmer inte alls längre. Visst är de horor mer än någonsin dessutom med mindre stil än de vackra kvinnor som fanns i Svergie t o m 60-talet.

Men numera är alla kvinnor i hela Europa skräp som luktar gammal flänsostkuk i munnen. Brittiskor, tyskor, ryskor, polskor, finskor, italienska slampor etc. Ingen har stil längre, alla är slampor inte värda ett skit.
Citera
2010-07-13, 20:58
Medlem
adddicts avatar
Känns lite väl att dra alla över en kant. Tror verkligen inte att svenska tjejer är mycket lösare än tjejer från andra länder.
Jag tror mer att folk snackar om svenska tjejer för att de ofta är blonda och vackra.
Men visst, det blir det ju lätt mycket snack runt om kring när det varje år åker tusentals lösa brudar till Sunny Beach eller nån annan semesterort enbart för att få snaska dolme.
Citera
2010-07-13, 20:58
Bannlyst
Kan säga att ungerska tjejer är mycket lättfotade dom med!
Citera
2010-07-13, 21:00
Bannlyst
Vad man kan säga om svenskor, är att de är pionjärer på området att vara billiga slampor som ligger runt. De kom på uppfinningen och nu kopierar allt fler detta koncept sedan en ganska bra tid tillbaka då pantentet verkar ha gått ut i tiden på PRV.
Citera
2010-07-13, 21:03
Medlem
adamthebombs avatar
Svenska tjejer har ingen uppfattning om begrepp som "heder" eller "stolthet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in