2010-09-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohoymotherfucker
intressant att ha "brott mot knivlagen" som en av sina fyra viktigaste frågor att föra fram. tur att annat våld går bra.

Anledningen till att han snöat in på det är troligen att en kompis till honom utsattes för dråpförsök(med kniv) i somras.
Citera
2010-12-01, 15:05
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nektar1
Allt över 5 kryss (familjen) får räknas som en förlust för demokratin.

Bumpar tråden och kan meddela att han fick 2449 kryss i valet, men det räckte inte.
Citera
2013-04-14, 21:43
Medlem
skumrasks avatar
Hans pappa är fiskhandlare med verksamhet förlagd till Karlstad. Själv bor de i Torslanda. Alla vet att fiskare kan tjäna grova pengar och företaget går bra, men det är knappast "gammal överklass" det handlar om.

http://www.feskhandlarn.com/
Citera
2013-10-09, 18:15
Medlem
Ainds avatar
Intressant person, minst sagt. Noterat att han kandiderar till Riksdagen för min vackra stad, Göteborg, åter detta val. Är moderat men skulle aldrig någonsin ge "Båth" (är det ett namn familjen själva kommit på?) mitt förtroende. Vilka är det som röstar på denna man? Gamla tanter som tycker han pratar mysigt? Han är en talande (och mycket naiv) broschyr, inget mer. Inga konkreta idéer, förslag eller mål. Det är uppenbart att det är titeln han vill åt.
Citera
2013-10-09, 21:24
Medlem
Haha, ett riktigt prakt stolpskott är vad han är. Han kom till min före detta gymnasieskola i Göteborg och skulle predika sin politik, slutade med att en första års elev utklassade honom i argumentation. Fortfarande mycket impopulär kille bland dagens ungdomar vad jag har fattat det som.
Citera
2013-10-09, 23:01
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Hans pappa är fiskhandlare med verksamhet förlagd till Karlstad. Själv bor de i Torslanda. Alla vet att fiskare kan tjäna grova pengar och företaget går bra, men det är knappast "gammal överklass" det handlar om.

http://www.feskhandlarn.com/

Baath är det första namnet i adelskalendern. Jag är dock osäker på om ätten godkänner varianter av stavning. Om inte, så är namnet taget. Annars har han blått blod.
Citera
2013-10-23, 05:18
Medlem
Ainds avatar
Oroväckande resultat i provvalet.

http://www.moderat.se/pressmeddelande/resultat-av-goteborgs-provval
Citera
2013-10-23, 21:06
Medlem
dandifieds avatar
Många från samskolan som snällröstar på honom.
Citera
2013-11-28, 11:42
Medlem
Kommer ihåg att jag hörde han säga till två killar på toaletten på Keybar för längesen som hade t-shirt att "här på keybar har man skjorta" haha. Han såg själv ut som en mormon.
Citera
2014-06-23, 23:55
Medlem
Despiracys avatar
Helt jävla efterbliven snubbe.
Citera
2014-08-27, 16:51
Medlem
Kiggzors avatar
Mannen, myten, legenden Pontus Båth slår till igen och tapetserar hela stan med sitt ansikte. Tyvärr. Är rädd att många gamla tanter lägger sin röst på "den där unge mannen som var så rysligt trevlig" de träffade under hans kampanj i stan. Tycker för övrigt att det är helt underbart att herr Båth inte lyfter ett finger för att ragga röster till sitt parti utan lägger allt krut på att få redan frälsta moderater att kryssa honom.

Stor favorit i kompiskretsen sedan han besvarade en fråga om det ökade antalet arbetsplatsolyckor med att "Jaaa... fast vi har ju sänkt skatterna".

Vore på ett sätt väldigt roligt att se honom i riksdagen, så mycket oreda lär han väl inte kunna ställa till som opposition i alla fall
Senast redigerad av Kiggzor 2014-08-27 kl. 16:56.
Citera
2014-08-27, 19:30
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Mannen, myten, legenden Pontus Båth slår till igen och tapetserar hela stan med sitt ansikte.

Såg hans nuna igår på lokalnyheterna. Det var nåt om olovlig (?) affischering och han grät ut över att han minsann gått runt hela stan och plockat ner posterna på sig själv men att andra partier hade struntat i att bringa in sina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in