Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-13, 17:30
  #1
Medlem
Grrvakts avatar
Någon som sitter inne på något skvaller om denna Båth. http://www.pontusbath.se

Ser han rätt ofta gå omkring i Göteborg med sin Moderat tröja.

Hört lite rykten från hanns förra skola (sjölins) att han för följde en tjej från skolan och var nära på att bli polisanmäld det. Även att han alltid pratade om sin pappas pengar och hur han såg ner på folk som inte hade det lika bra ställt.
Han är även tillsammans med Hannah Steffenburg som var med i bandet Bubbles
Citera
2010-07-13, 17:43
  #2
Medlem
Markdaisys avatar
Många i min krets som "umgås" med honom. Inte särskilt många som tycker om honom eller ens vill lära känna honom. Allra minst jag.

Sam skrev om honom och hans brud: https://www.flashback.org/t806865 vilket var rätt roande.

Finns även en bild på honom när han låtsas snorta kokain (slängt ut en påse mjöl på ett bord). Inte svinbra för hans "karriär".

Tragisk filur, man ska inte ödsla så mycket energi på honom. Finns tillräckligt mycket skit under ytan om honom för att han ska kunna komma långt i sin politiska karriär.

EDIT: Kul att gå in på hans hemsida och klicka på fliken "Viktiga frågor". Han har en dummy text där. Puckot.
__________________
Senast redigerad av Markdaisy 2010-07-13 kl. 17:46.
Citera
2010-07-13, 17:48
  #3
Avstängd
i69FatChickss avatar
Han är Sutnop.
Citera
2010-08-22, 15:05
  #4
Medlem
Cul.De.Sacs avatar
Bump! Jag kan bekräfta att unge herr Båth är en riktig liten råtta utan sjövett eller hyfs. Han sabbade min båt och vägrade ta ansvar för det med kommentaren: "Om det är så jävla jobbigt att fixa kan du väl köpa en ny båt då". Förstör man folks grejer kan det ju vara en skön grej att ta ansvar för det också. Om hans karriär tar fart kanske Aftonsagan är intresserade, får fundera på den saken.
Citera
2010-08-27, 10:27
  #5
Medlem
Pontus Båth är en riktigt nobody.
Flyttades till samskolan i 8an för att han var för mobbad på tidigare skola. Efter 2 tuffa år på samskolan med usla betyg, med usla betyg så menar jag urusla, samskolans gymnasium var alltså inget alternativ. Sjölins blev självklara valet, där barn med 65 gymnasiepoäng kan komma in, således anpassat för handikappade, turkar och självklart Pontus Båth.
Han ändrar stil totalt, få lite ny kompisar (Robin Blad och många av Göteborgs andra lovande bartenders).

Facebooksidan om att rösta Pontus Båth började som ett skämt, för att detta ansågs så omöjligt det bara kunde bli. Men sidan har fått över tusen medlemmar, efter att Pontus skickat 5 femfaldiga inbjudningar till människor, till slut orkar man inte tacka nej.

Sitter inne med härliga bilder och kommentarer som Pontus har sagt genom åren. Samman dag som/om Pontus kommer in i riksdagen finns bilderna på Aftonbladets mail, snabbare än påven hinner säga "småpojkar".

Till slut vill jag avsluta med att säga att Pontus är en högst osympatisk person, rasist, osmart och dessutom har en förnedrade kvinnosyn. Ska bli mycket intressant att följa hur en person som gjort så många fel vid så ung ålder kommer klara en liv som politiker.
Citera
2010-08-27, 11:26
  #6
Medlem
Min brors kusins avatar
På hans hemsida;

Citat:
Välkommen till Pontus Båth Till Sveriges Riksdag

Vad är det för en jävla mening?
Citera
2010-08-27, 22:39
  #7
Medlem
Bilderna från Marbella, går inte hand i hand med varken hans politik eller yrke (fiskhandlare)
Citera
2010-08-30, 12:53
  #8
Medlem
Mikeyjamess avatar
Stackars min Hanna =(
Citera
2010-09-05, 20:09
  #9
Medlem
Nej, det är synd om dem som befinner sig där "folk" kör rattfulla utan körkort!
Citera
2010-09-11, 14:26
  #10
Medlem
Någon som har bilden när han drar "kokain"?
Citera
2010-09-11, 16:21
  #11
Medlem
ohoymotherfuckers avatar
intressant att ha "brott mot knivlagen" som en av sina fyra viktigaste frågor att föra fram. tur att annat våld går bra.
Citera
2010-09-14, 23:22
  #12
Medlem
Allt över 5 kryss (familjen) får räknas som en förlust för demokratin.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback