2010-07-13, 17:27
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Klubba.

Edit: Hela världen kollar på. Bakom honom har deras sponsorer reklamskyltar. Tror ni för det första att han skulle rökt framför hela världen om han ens röker?

För det andra betyder inlägget ovan ingenting. Att han håller klubban som en spliff betyder inte att det är en spliff. I videon ser man hur den sitter kvar i munnen fast han i princip gapar till, vilket betyder att den hålls kvar av något som sitter i slutet av pinnen.

Edit2: Jävligt roligt däremot är det
Han gapar ju inte, han kniper ihop käften för att hålla kvar spliffen
Citera
2010-07-13, 17:29
Medlem
Fightings avatar

Torres röker inget... tror du han skulle va så dum att riskera sin karriär el?
Citera
2010-07-13, 17:34
Bannlyst

idiottråd. allvarligt...
Citera
2010-07-13, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
KNARK!
Inte faen är det där en klubba.
Jag håller då inte en klubba sådär.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/torres.jpg

Helt klart en spliff, även om han fipplar omkring den i mungipan på ett sätt som kan misstolkas som en klubba.

JA MEN KANSKE TORRES HÅLLER DEN SÅDÄR!!

Om du verkligen tror att det inte är en klubba bör du söka akuten, komigen var seriös
Citera
2010-07-13, 17:39
Medlem
Rarrehs avatar
Den ser för tunn ut, gissar på en söt härligt klubba istället!
Citera
2010-07-13, 17:39
Medlem
maitans avatar
Det är nog tyvärr en klubba men det tänkte jag inte alls på innan jag såg alla kommentarer här!
Citera
2010-07-13, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighting

Torres röker inget... tror du han skulle va så dum att riskera sin karriär el?

I Spanien är det ok att röka gräs på universitetsområden, på barer, när man är ute och går mitt bland folk osv.. ingen bryr sig då det är väldigt accepterat. Jag tror därför att det absolut möjligt att det är en spliff.. det är ju vm guld liksom bara hallå! Jag lär dock erkänna att jag inte är hundra % säker på att mentaliteten om gräs i media i spanien är lika öppensinnad som folket är.
Citera
2010-07-13, 17:43
Medlem
Chandl3rs avatar
Tror även jag att det är en klubba. Ser ingen logik i att han ska kasta bort sin karriär så som Chivu gjorde när han fick sparken ifrån Chelsea.
Citera
2010-07-13, 17:46
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
I Spanien är det ok att röka gräs på universitetsområden, på barer, när man är ute och går mitt bland folk osv.. ingen bryr sig då det är väldigt accepterat. Jag tror därför att det absolut möjligt att det är en spliff.. det är ju vm guld liksom bara hallå! Jag lär dock erkänna att jag inte är hundra % säker på att mentaliteten om gräs i media i spanien är lika öppensinnad som folket är.
Tror du att hans sponsorer skulle tycka samma?

Är folk dumma i huvudet eller? Hur fan kan ni på riktigt tro att han står och knarkar när han har hela världens ögon på sig?

(Alla kanske driver och jag blir ägd, skyller på värmen isf)
Citera
2010-07-13, 17:51
Medlem
godis klubba kanske blåbärs smak
Citera
2010-07-13, 17:52
Medlem
Kallemedkulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Om det är godisklubba, varför håller han den så onaturligt? Han håller den exakt som när folk som tror de är gangsters röker spliff. Skön lirare vilket fall, säkert därför Gerrard gillar honom så mycket också, Torres har nog råd att bjussa honom på en och annan efter träningen.
Om det är en spliff, varför kommer det ingen rök?
Citera
2010-07-13, 17:52
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandl3r
Tror även jag att det är en klubba. Ser ingen logik i att han ska kasta bort sin karriär så som Chivu gjorde när han fick sparken ifrån Chelsea.

Chivu? Du menar Adrian Mutu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in