2010-07-16, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Du vet uppenbarligen inte vad en holk är. Trodde det var 18-årsgräns på Flashback.
Haha. Dagens... Har du i hela ditt (om än unga) liv gått runt och trott att holk är en spliff?
Citera
2010-07-16, 16:58
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Du vet uppenbarligen inte vad en holk är. Trodde det var 18-årsgräns på Flashback.
Haha, grabben som inte vet skillnad på "holk" och "spliff" ska nog inte vara kaxiga.. Låt mig gissa, 90-talist?
Citera
2010-07-16, 18:55
Medlem
Kallemedkulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Haha. Dagens... Har du i hela ditt (om än unga) liv gått runt och trott att holk är en spliff?
Det är inget ord jag använder, men det känns tattigt att alla skriver spliff. Har hört många säga det om jointar så jag antar då att det egentligen är ett ord för pipa.
Citera
2010-07-17, 02:16
Medlem
Fightings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
I Spanien är det ok att röka gräs på universitetsområden, på barer, när man är ute och går mitt bland folk osv.. ingen bryr sig då det är väldigt accepterat. Jag tror därför att det absolut möjligt att det är en spliff.. det är ju vm guld liksom bara hallå! Jag lär dock erkänna att jag inte är hundra % säker på att mentaliteten om gräs i media i spanien är lika öppensinnad som folket är.

Det betyder inte att Torres röker på, din banan.
Citera
2010-07-17, 02:19
Medlem
Fightings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Ingen i Spanien bryr sig om man röker. Jag har flera spanska vänner på Facebook som har bilder på sig själva när de röker marijuana.

Och dina spanska vänner på fejan representerar hela spanska folket alltså? Ooookeeeeej.
Citera
2010-07-19, 17:52
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fighting
Det betyder inte att Torres röker på, din banan.

Men det talar onekligen för hans sak.
Citera
2010-07-19, 18:21
Medlem
PacmanSwes avatar
enligt mig är tjockleken på "klubbpinnen" väldigt tjock för att vara en klubba. Lutar mer åt att det är en cigarett. Vad skulle det egentligen vara för fel på att ta en cigg? Tycker han att det är gott och vill fira med en cigg betyder inte det att han är storrökare och bör lynchas av spanska folket.

Att han däremot skulle röka gräs är fan helt banalt när han har hela världens ögon på sig.
Citera
2011-09-18, 18:54
Medlem
Han kan ge fan i att röka innan matcherna iallafall.

Så jävla urusel spelare att han fan inte ens borde få fortsätta med fotboll.

I kvällens match hade han tydligen rökt precis innan matchstart, jävla sopa.

http://www.youtube.com/watch?v=vI-0rbJGrqc
Citera
2011-09-18, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordlander
Han kan ge fan i att röka innan matcherna iallafall.

Så jävla urusel spelare att han fan inte ens borde få fortsätta med fotboll.

I kvällens match hade han tydligen rökt precis innan matchstart, jävla sopa.

http://www.youtube.com/watch?v=vI-0rbJGrqc

Torres var bäst på plan din jävla pajas! Bara för att han missade öppet mål så betyder det inte att han var dålig hela matchen
Citera
2011-09-18, 19:51
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Torres var bäst på plan din jävla pajas! Bara för att han missade öppet mål så betyder det inte att han var dålig hela matchen

Kostar man typ 35021212312313311o miljoner borde man kunna sätta den är. Annars har jag inget skvaller om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in