2010-07-14, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlesPuyolSaforcada
Jag förstår inte varför så många av er tror att det är narkotika? Om det nu skulle vart det så skulle väl någon lägga märke till det t.ex lagkamraterna? Jag tror att det är en klubba.

Varför skulle lagkamraterna agera på det? Dom bor i Spanien hörru!

OT: Sluta tjata om spliffsnacket det är en klubba för fan!
Citera
2010-07-14, 02:07
Medlem
fredrocks avatar
han ser rätt jointig ut när han slickar på den klubban, kisar och har sig. ingen i hela världen verkar dock ha reagerat på det hela, om man utgår från google
Citera
2010-07-14, 02:21
Medlem
Marcens avatar
Han har ju dessutom en kula på kinden. Vilket indikerar på att det troligtvis är en klubba. Han har väl haft godisförbud hela VM och lovade sig själv en klubba om Spanien vann alltsammans.
Citera
2010-07-14, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Har varit överallt i Spanien. Både på öarna och fastlandet. Men vart är "riktiga" Spanien då?

Riktiga Spanien är de byar och städer som inte är alltför "turistiga." Jag har också varit runt i Spanien och jag har en helt annorlunda uppfattning än dig. Att röka på är mycket mycket vanligt. Att det är ok att röka på på gatorna och på klubbar säger en hel del hur accepterat det är. När det ska festas är det ett givet inslag att röka på. Själva festandet ses i Spanien som en viktig rättighet för medborgarna på ett helt annat sätt en här hemma. I Spanien har det efter Franco och alla år av skit vuxit fram ett synsätt att ingen ska hålla på och moralisera och löjla över hur någon festar eftersom det är allas rätt att njuta av livet och vara uppe hela natten och supa och röka om så önskas. Jag kan tänka mig att det finns invändningar om man tänker på sponsorer, att Torres skulle tänkt på blossandet, men jag tror inte någon Spanjor skulle få moralpanik för att han efter ett vm guld blazar fett yoyo..
Citera
2010-07-14, 09:38
Medlem
Han suger på en klubba. Ingen rök kommer från den där pinnen som sticker ut ur hans mun.
Alla vet vi att sydeuropeer röker mkt braj men skulle inte tro att dessa spelare gör det i TV.
Citera
2010-07-14, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Har du någonsin rökt en spliff så ser du att det han har i munnen inte är en spliff.
Om du mot förmodan vet hur en spliff ser ut så är du antingen helt jävla dum i huvudet, eller blind.
Vad i helvete är det du inte förstår? _Sluta_ tjafsa emot. Ingen tjänar på det. Varför inte bara anta att det är en spliff?
Citera
2010-07-14, 11:54
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fighting

Torres röker inget... tror du han skulle va så dum att riskera sin karriär el?

Med tanke på hur dålig han varit senaste året så är rökning en bra förklaring...
Citera
2010-07-14, 13:44
Medlem
öpöz000rs avatar
Han håller ju den som om den vore hemmagjord...fast han kanske bara röker på det sättet.
Citera
2010-07-14, 13:56
Medlem
RAzakas avatar
Aftonbladet hade hittat tråden iallafall. I en av kommentarerna på Simon Banks blogg:

Citat:
Ursprungligen postat av Simon Bank
Alldeles nyss avstyrde jag nätredaktör Källström från att puffa för bildbevis för att Nando rökte ganja vid Spaniens guldfirande. Det var en godisklubba han hade i munnen. Men jag förstod tanken.

http://blogg.aftonbladet.se/bankoniva/2010/07/summer-s-almost-gone#comments

I övrigt, klubba.

Edit: Länk till inlägget.
Citera
2010-07-14, 14:12
Medlem
Bruttas avatar
Om man studerar Fernandos kroppsspråk och minspråk så ser man tydliga "hög som ett hus"-tendenser. Just sayin'.
Citera
2010-07-14, 18:47
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Vad i helvete är det du inte förstår? _Sluta_ tjafsa emot. Ingen tjänar på det. Varför inte bara anta att det är en spliff?

Eller hur mer logiskt att anta att en vuxen man skulle röka en spliff än att stå och sulta på en slickepinne som en femåring!
Senast redigerad av CamCameo 2010-07-14 kl. 18:49.
Citera
2010-07-14, 19:32
Medlem
cokies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Era jävla pundare, tror ni verkligen att killen riskerar sin karriär och riskerar att hans sponsorer bryter kontakten med honom pga gräs? Det är en klubba era inavlade idioter.

Och där kan vi stänga tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in