• 2
  • 3
2010-07-14, 22:26
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Ja, exakt - det var det jag menade. Tror att fallet var sådant.
Mycket möjligt.
Men vad handlade det där med spanien om? Var det inte när han kom hem från spanien han blev häktad?
Citera
2010-07-14, 22:29
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefAlthalus
Mycket möjligt.
Men vad handlade det där med spanien om? Var det inte när han kom hem från spanien han blev häktad?
Jaha. Du tänker att han kanske hade med sig narkotika när han kom hem? Ja, det är ju möjligt.
Citera
2010-07-14, 22:46
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Jaha. Du tänker att han kanske hade med sig narkotika när han kom hem? Ja, det är ju möjligt.
I Goodsmoke.se tråden skrev Henke såhär:
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik (henke)
(/start henke)

Han greps tydligen av polis och blev häktad efter han kom hem från spanien från vad jag har hört. Vet inte om det hade med shoppen att göra eller ej. Dock är det orsaken till varför ingenting händer på shoppen. He's simply not there.
Give the guy some slack.

(/end henke)

Aja, hoppas att GS är påväg upp igen iallafall. Jag har alltid gillat dem.
Citera
2010-07-15, 00:04
Medlem
Citat:

Aja, hoppas att GS är påväg upp igen iallafall. Jag har alltid gillat dem.

Är nästan helt säker på att Henke eller Fredrik givit ett mer detaljerat inlägg om vad/varför GS-snubben blev haffad.

Men jag är på tok för trött för att orka leta just nu.
Citera
2010-07-15, 06:50
Medlem
Är bara att hålla tummarna att de kommer tillbaka med en schysst mix. Kommer dem tillbaks så är jag ganska säker på att de levererar en bra mix till rätt pris.
Citera
2010-07-19, 19:24
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers
Är nästan helt säker på att Henke eller Fredrik givit ett mer detaljerat inlägg om vad/varför GS-snubben blev haffad.

Men jag är på tok för trött för att orka leta just nu.
Minns det där citatet, ja. Och jag har också för mig att det fanns en mer detaljerad förklaring.

Lite trist att fredrik/henke försvann från FB.

Håller tummarna för GS.
Citera
2010-07-19, 22:47
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setermannen
Vore inte helt fel om SN blev av med sin monopolliknande ställning. Någonting billigt och bra i stil med NH eller BW är kanske för mycket att hoppas på, men lite humanare priser skulle ju inte sitta fel....

Ja Northern Heights var riktigt fint!
själv sitter jag på CB strain "White Widow" i form av buds, nu förstår man hur jävla bra CB verkligen är. Men den rökmix jag själv mest förknippar med "the real deal" är just NH just vad det beträffar "grönt/buds". Utseende, beröring, förbränning och rus påminner mycket om varandra, men "the real shit" ger ett ungefär dubbelt så långt rus.

Black Widow (BW) däremot slutade jag att röka och har 2.5g kvar, hade glömt bort det eftersom det är sämre än NH. Kan ju vara bra med en liten "backup" om det krisar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in