2010-07-13, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Ser inte tokig ut, hon vet säkert hur man håller sig på sin kant, inget rajtan tajtan där inte. Kan uppfattas som tråkig av vissa men att hon har stil av andra.

Jag spår att det inte kommer fram ett skit i den här tråden, hon är vitare än snö och collare än is.

Hon upplevs med all säkert som mycket krävande och det borde SOL ha tänkt på innan han annekterade en dam från den yppersta noblessen. Han behöver umgås med enklare tjejer för att trivas med livet.
Hon har inte ens snortat nått snö?
Citera
2010-07-13, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Din dåre - vad får dig är ett fel på Ann?
Att hon tror att SOL är skyldig att missbruka sina befogenheter med SÄPO rörande hennes usla val av pojkvänner, att hon troligtvis har ett finger med i hela den här lögnaktiga historien.
Citera
2010-07-13, 20:01
Har 2 barn med S-O, kaka söker maka...
Citera
2010-07-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
En bild på AZB finns på http://www.expressen.se/polopoly_fs/...3447786819.jpg bl a. Där leker de fortfarande lyckligt gift par SOL och AZL.

Inte lätt för henne nu. Inte för honom heller. Men censurera som Fredrik1969 vill göra (en ny moderat?) borde man inte. Jag tycker ändå att tråden borde byta namn till något som "Vet någon mer om AZL?" t.e.

Öh det där är ju för fan Evin Khafaf, inte AZL.
Citera
2010-07-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Hon skilde sej ju från Littorin, det var intelligent gjort.

Hon gifte sig och skaffade barn m Littorin - hur smart var det?
Citera
2010-07-13, 22:16
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Vad har Ann för utbildning, vad jobbar hon med?
Citera
2010-07-13, 22:29
Bannlyst
Hon verkar vara en himla doldis med andra ord.
Citera
2010-07-14, 01:50
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ingen som har kunskap om Ann's utbildning och vad hon jobbar med?
Skulle även att vara intressant om hon gått i samma privatskola som barnen nu går i.
Enligt vårdnadstvisten så sägs det ju att morfadern var beredd att bekosta barnbarnens skolgång i en dyr privatskola, så frågan är om denna skola var viktig för att hålla ex.fru familjens utbildningstradition på en elitnivå.
Citera
2010-07-14, 10:33
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Kan du förklara för mig vad en kommunist är mitt kära lilla nyliberalsvin?

Till att börja med kan jag inflika att jag inte är nyliberal, snarare konservativ.

Och jag vet inte om jag nödvändigtvis måste förklara vad en kommunist är, utan jag nöjer mig med att poängtera att samtliga nationer med kommunistiskt styrelseskick idag har exceptionellt censurerat mediaklimat (Kina/Nordkorea/Kuba/etc). Var det så svårt att förstå den kopplingen?
Citera
2010-07-14, 10:36
Medlem
johnny_viciouss avatar
111 inlägg raderade av totalt 144.

Det är alltid otroligt fascinerande att läsa inlägg som börjar med "jag vet att det är ot men...", hur tänker ni egentligen där? Är det OT blir det ju raderat.

Nu är väl frågan om Ann är en kändis öht men med tanke på den senaste tidens uppmärksamhet får väl tråden leva då. Men nu sköter vi oss och håller det till just skvaller.

Jag dömer för övrigt heller ingen som sätter en rubrik som denna och kommer inte redigera om den.

Frågor kring något i denna tråd tas via PM, inte i tråden.

//mod
Citera
2010-07-14, 18:03
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
En bild på AZB finns på http://www.expressen.se/polopoly_fs/...3447786819.jpg bl a. Där leker de fortfarande lyckligt gift par SOL och AZL.

Den länken visar Khaffaf, som två inlägg redan påpekat.
Vad jag kan se så saknar tråden bild på Christer Zetterbergs dotter AZL, jag länkar till två bilder:

http://www.realtid.se/ArticlePages/2...ttorin_200.jpg
http://www.expressen.se/polopoly_fs/...3447786819.jpg
Citera
2010-09-22, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Nu är du allt ute och hojar. Att hon umgås med vissa ur moderaterna är pga hennes tidigare äktenskap med SO. AZH har sedan skilsmässan bytt umgängeskrets i mångt och mycket då ingen vill umgås med henne.
Att Anders Borg umgås med hennes ex säger väl inte mer än just det?

Ann Littorin bodde tilsammans med bedragaren Han Råger Viklund inte så länge sen. Viklund fick Ann Littorin att stämma sin exman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in