Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-13, 16:32
Medlem
loveak47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Jag har en lustig mus, en optisk microsoft mini, som om den inte står på ett underlag den gillar ibland börjar vandra, muspekaren drar iväg i en random riktining, fast väldigt sakta, rör jag den lite så stannar den.

har du optisk mus? prova annat underlägg.

Det har jag. Men det är inte problemet. Musen kan vara mitt i rutan (plus att den inte rör sig när jag inte rör den) och den här blinkande ikonen som kommer upp när man skriver flyger hejvilt vilket resulterar i att ett inlägg tar ett antal minuter att skriva..
Citera
2010-07-13, 16:39
Medlem
will84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loveak47
Fast som jag skrev i förra inlägget så fortsätter det trots att jag drar ut internetsladden.
Jag testade det du skrev och tyvärr så finns det inte någon sådan fil. Önskade verkligen att det skulle vara så
Börjar bli mer och mer övertygad om att det inte är någon som kontrollerar datorn då det händer från morgon till kväll och ingen kan ha så lite liv. Utom Lisbeth Salander möjligtvis.

Då är det en bot.
Ett färdig programmerat virus som är inställd på vad den ska göra.
Gå in på regedit där och kolla alla saker som stod där och sedan skriver du det här så vet jag nog vad det är
Citera
2010-07-13, 17:20
Medlem
loveak47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will84
Då är det en bot.
Ett färdig programmerat virus som är inställd på vad den ska göra.
Gå in på regedit där och kolla alla saker som stod där och sedan skriver du det här så vet jag nog vad det är

Såhär står det exakt. Först är det namn, typ, och sist Data.

(Standard) REG_SZ (värde har ej angetts)

Daemon Tools Lite REG_SZ "C:/Program Files (x86)/Daemon Tools Lite/DTLite.exe"-autorun

msnmsgr REG_SZ "C:/Program Files (x86)/Windows Live/Messenger/msnmsgr.exe" /background

Sidebar REG_SZ C:/Program Files/Windows Sidebar/sidebar.exe /autoRun

Steam REG_SZ "c:/Program Files (x86)/steam/steam.exe" -silent

swg REG_SZ "C:/Program Files (x86)/Google/GoogletoolbarNotifier/GoogleToolbarNotifier.exe"

uTorrent REG_SZ "C:/Program Files (x86)/uTorrent/uTorrent.exe"

Kunde inte kopiera så alla "/" ska egentligen vara spegelvända, vet inte hur man gör såna.
Gjorde detta medan det hoppade också, tog ett tag
Citera
2010-07-13, 17:56
Medlem
xeroc81s avatar
Edit: Ta bort, läste inte hela inlägget.
Senast redigerad av xeroc81 2010-07-13 kl. 17:59.
Citera
2010-07-14, 22:41
Medlem
loveak47s avatar
Bump..
Citera
2011-05-05, 16:49
Medlem
loveak47s avatar
Löste det själv.

Snabbknapparna på musen som man kan bläddra fram och bakåt med var problemet.
När jag trycker bakåt eller framåt så blir det sådär. Heltskumt men har slutat använda dem i alla fall. När jag kommer åt nån utav dem så klickar jag på samma igen och då slutar det.

Tråd kan låsas / kastas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in