2010-07-12, 14:19
Medlem
agradables avatar
Citat:
På muggen samma kväll såg jag massa idioter svepa små shottar i schampo flaskor

Ingen som reagerar på detta? Vad är det för liten äcklig bondestad du bor i? Dräggigt värre
Citera
2010-07-12, 14:31
Medlem
Trumpeters avatar
Det verkar ju vara mer ett fjortosdisco som du beskriver än en riktig krog.
Citera
2010-07-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agradable
Ingen som reagerar på detta? Vad är det för liten äcklig bondestad du bor i? Dräggigt värre

Jag gissar på nånstans norr om dalarna.
Citera
2010-07-12, 16:13
Medlem
När jag var ung, för ca 20 år sedan, gick det bra att stoppa ett helrör med hembränt i byxlinningen och gå in. Aldrig några problem. Sen beställde man Fanta/Zingo i mängder. Fina groggar. Fulla blev vi. Rekordet var då jag blev utkastad fyra ggr på samma kväll.

Ett tips kan vara att se om du kan smuggla in sprit och kompisar via nödutgången.
Citera
2010-07-12, 16:51
Medlem
Argones avatar
Eller över/ under staketet, bara gå fram med nån bruds väska och sträcka över så ser det bara ut som om hon glömde den.

Annars kan man bara gå på hemma fest om man inte har råd med krogen, roligare och billigare!
Citera
2010-07-12, 17:38
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Jag gissar på nånstans norr om dalarna.
Norr om dalarna håller vakter inte på att visitera sina besökare. Säkert är det Stockholm eller Göteborg
Citera
2010-07-12, 22:55
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Vilken krog har kroppsvisitering? Aldrig varit med om det.

Ni såg nog helt enkelt ut som sådant pack som tar med sig egen sprit till en bar.

Brukar du ta med dig egna kanelbullar när du ska på cafe också eller kaffe i en egen termos?
Jag tänker på sant flashbackmanér kalla dig för jävla fattiglapp.

Annars är väl tipset att vara trevlig och verka nykter. Det brukar funka bra i de flesta situationerna och man klarar sig oftast bättre på det. Framför allt blir man sällan kroppsvisiterad seriöst.

Du har en stor käft och snackar skit. och nej jag är inget fattigt pack och nej jag gick inte in i en urtvättad t-shit och häng byxor. Jag är ganska så storbyggd och om jag ska bli redigt berusad behöver jag ca 35 cl 40% vilket blir ca 6 st 6or vilket blir runt 400 och då kan det va skönt att ha en liten rackare in. Och vill du mäta ekonomi är du fel, du kan ju prova fragbite eller något annat strykarforum.

Jag har en reklambyrå med 2 personer plus styrelseledamot i ett byggföretag och är inget "pack".
Jävla socialdemokrat..
Citera
2010-07-12, 22:57
Medlem
Anderrssss avatar
Krogen heter Solidaritet. Av någon anledning så är vakterna lite klängiga :S
Citera
2010-07-13, 05:59
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Du har en stor käft och snackar skit. och nej jag är inget fattigt pack och nej jag gick inte in i en urtvättad t-shit och häng byxor. Jag är ganska så storbyggd och om jag ska bli redigt berusad behöver jag ca 35 cl 40% vilket blir ca 6 st 6or vilket blir runt 400 och då kan det va skönt att ha en liten rackare in. Och vill du mäta ekonomi är du fel, du kan ju prova fragbite eller något annat strykarforum.

Jag har en reklambyrå med 2 personer plus styrelseledamot i ett byggföretag och är inget "pack".
Jävla socialdemokrat..

Just det att du genast börjar argumentera för att du är rik ger ju mig en vink om varför vakterna visiterar dig. Mitt Inlägg hade egentligen ingenting med ekonomi att göra. Men kul att du valde att intressera dig för just det och inte att du tar med dig eget dricka... Nöt.

"Solidaritet ligger i stadsdelen östermalm (Stockholm) och har 25-årsgräns. Trendig nattklubb för den äldre publiken, (kostar 200 i inträde efter 02:00)"
Det är såna som du som gör att det kostar 200 kronor att gå in på det där skitstället...
Citera
2010-07-13, 06:59
Medlem
FittLisas avatar
http://www.surplusplus.co.uk/acatalo....camelback.jpg
Ha den på magen så ser du ut att ha lite pondus.

Solidaritet var ett äckligt namn. Låter som ett riktigt exilchilenskt sosseställe.
Inklämt mellan KGB och Kafé44?

Senast redigerad av FittLisa 2010-07-13 kl. 07:02.
Citera
2010-07-13, 07:20
Medlem
klasklätters avatar
Ang. Visitering så görs det ofta hos mig, Malmö. Hur det är på andra ställen vet jag inte, Malmö är som ni vet rätt stökigt
Citera
2010-07-13, 15:10
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:

Jävla socialdemokrat..

Pack eller troll, det är frågan. Du får verkligen inte 6 6r sprit för 400, på Solidaritet. Snarare 800. Har dessutom aldrig sett dem visitera någon där. Skojare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in