Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Du har en stor käft och snackar skit. och nej jag är inget fattigt pack och nej jag gick inte in i en urtvättad t-shit och häng byxor. Jag är ganska så storbyggd och om jag ska bli redigt berusad behöver jag ca 35 cl 40% vilket blir ca 6 st 6or vilket blir runt 400 och då kan det va skönt att ha en liten rackare in. Och vill du mäta ekonomi är du fel, du kan ju prova fragbite eller något annat strykarforum.
Jag har en reklambyrå med 2 personer plus styrelseledamot i ett byggföretag och är inget "pack".
Jävla socialdemokrat..
Just det att du genast börjar argumentera för att du är rik ger ju mig en vink om varför vakterna visiterar dig. Mitt Inlägg hade egentligen ingenting med ekonomi att göra. Men kul att du valde att intressera dig för just det och inte att du tar med dig eget dricka... Nöt.
"Solidaritet ligger i stadsdelen östermalm (Stockholm) och har 25-årsgräns. Trendig nattklubb för den äldre publiken, (kostar 200 i inträde efter 02:00)"
Det är såna som du som gör att det kostar 200 kronor att gå in på det där skitstället...