2010-07-11, 23:38
Medlem
Europecountry1s avatar
Jag behöver hjälp av er, vad jag ska göra med min kompis
Vi har varit vänner hela mitt liv, vi har varit jätte bra kompisar men så för några år sedan blev jag helt ensam, jag var inte med någon eller så men sen så jobbade jag hårt för att vara med folk igen.
Jag började vara med kompisen som jag har känt i hela mit liv men något ändrades och det var att han aldrig ringde om vi skulle göra någoting eller om vi skulle träffas.
Det är alltid jag som måste ringa om vi ska träffas, om inte jag gör det så ringer han aldrig...
Hans andra vänner så frågar han massa om dom ska hitta på något men med mej så säger han inget.
Jag har tänkt att jag ska prata med han om han vill ens vara med mej eller han gör det för att vara snäll och varför att han aldrig fråga mej om vi ska va.
Vad ska jag göra? behöver hjälp.
Jag är bara 17 år.
Senast redigerad av Europecountry1 2010-07-12 kl. 00:00.
Citera
2010-07-11, 23:59
Medlem
supermassives avatar
Jag tycker att du ska definitivt prata med din killkompis, som knappt ens verkar vara kompis. Säg hur du upplever saker och ting, att du känner att han bara kan tänka sig att göra saker när du hör av dig. Flika även in med att han själv aldrig hör av sig och att du tar illa upp av det. Prata prata prata!

OT: Förstår inte hur alla bara påpekar i alla inlägg att han är under arton istället för att hjälpa. Ja, han är 17 år, men det räcker väl med att en skriver det?
Citera
2010-07-12, 00:02
Medlem
Europecountry1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag tycker att du ska definitivt prata med din killkompis, som knappt ens verkar vara kompis. Säg hur du upplever saker och ting, att du känner att han bara kan tänka sig att göra saker när du hör av dig. Flika även in med att han själv aldrig hör av sig och att du tar illa upp av det. Prata prata prata!

OT: Förstår inte hur alla bara påpekar i alla inlägg att han är under arton istället för att hjälpa. Ja, han är 17 år, men det räcker väl med att en skriver det?

Tack så mycket för du svara
Citera
2010-07-12, 00:04
Medlem
Europecountry1s avatar
Tack supermassive och en sak till er andra, tror inte ni att jag vet att det är 18 års gräns ?
Jag ville bara få hjälp av vuxna människor först innan jag gör någoting så dte är därför jag skriver i flashback fast att jag inte får.
Citera
2010-07-12, 00:08
Medlem
Vill du ha hjälp från vuxna fråga dina föräldrar :P Här är inte dom flesta mkt äldre än dig sj.

Vad jag kan bidra med är att jag är i stort set i samma situation och ser inte något slut på det. Det bästa är väll nog bara att släppa taget och försöka skaffa flera nya kompisar.
Citera
2010-07-12, 00:09
Medlem
Europecountry1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roughed
Vill du ha hjälp från vuxna fråga dina föräldrar :P Här är inte dom flesta mkt äldre än dig sj.

Vad jag kan bidra med är att jag är i stort set i samma situation och ser inte något slut på det. Det bästa är väll nog bara att släppa taget och försöka skaffa flera nya kompisar.
Jag vill inte säga till dom, men tack för svaret
Citera
2010-07-12, 00:11
Medlem
Europecountry1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Du måste vara 18 år för att få vara medlem på Flashback Forum.

Ha D!
Vte att det är åldergräns, men ville kanske få hjälp istället för att prata med andra kompisar elle rmin egen familj
Citera
2010-07-12, 00:11
Medlem
Europecountry1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chupacabra
Då får du inte vara på Flashback.
Jag vet det men kanske vill ha vuxet stöd, vill inte blanda in min familj.
Citera
2010-07-12, 12:15
Medlem
503s avatar
OT raderat.
Warja, ponni och Chupacabra tilldelas varsin tillsägelse för brott mot regel 0.03.

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in