2010-07-11, 19:26
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag skulle vilja diskutera detta fenomen, jag och vissa få andra trippare har hittat just denna karaktäristiska egenhet.

Och vi älskar det.

Jag kan sitta i timmar i dushen när jag kommer hem på aftergloven på tripp, det är så jävla renande och härligt.

Så, har ni också upptäckt detta?
Ifall inte, testa det nästa gång ni kommer hem fortfarande skeva. Dra igång lite skön musik i bakrunden och bara försvinn in i dushen ett par timmar.

Så jävla gött.
Citera
2010-07-11, 19:29
Medlem
bk-MDMAs avatar
Trippat i duschen på 4-ho-met (eller ja, duschat trippad)
Hela badrummet var i eld och jag reglerade elden med värmen på vattnet.

Varmare vatten så var trippen intensivare och hela rummet lyste upp (fast lampan var släckt!)
Kallare vatten så sluta det brinna och allt frös till is, fullständig tystnad och lugn.

Det var riktigt fett.
Citera
2010-07-11, 19:31
Medlem
anooonyms avatar
Sålänge man har varmt vatten är det väl alltid skönt att sitta i duschen
Citera
2010-07-11, 20:01
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Jag skulle vilja diskutera detta fenomen, jag och vissa få andra trippare har hittat just denna karaktäristiska egenhet.

Och vi älskar det.

Jag kan sitta i timmar i dushen när jag kommer hem på aftergloven på tripp, det är så jävla renande och härligt.

Så, har ni också upptäckt detta?
Ifall inte, testa det nästa gång ni kommer hem fortfarande skeva. Dra igång lite skön musik i bakrunden och bara försvinn in i dushen ett par timmar.

Så jävla gött.

yeah, när jag var inne i min LSD period för en 10 år sen så kommer jag ihåg hur underbart det kändes att duscha. men då typ på morronen efter en tripp.
vi brukade trippa ganska rejält så det satt ju i en afterglow även på morron timmarna. efter duschen kändes det som man var född på nytt!

väldigt bra skit.
Citera
2010-07-11, 20:27
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
yeah, när jag var inne i min LSD period för en 10 år sen så kommer jag ihåg hur underbart det kändes att duscha. men då typ på morronen efter en tripp.
vi brukade trippa ganska rejält så det satt ju i en afterglow även på morron timmarna. efter duschen kändes det som man var född på nytt!

väldigt bra skit.

Härligt! Jag älskar skiten fan, det när nästan det jag ser fram emot mest när jag slänger i mig syra.
Trippen blir som den blir, jävligt awesome o shit.

Men just dushen efteråt.
Det är ju det underbaraste, det bästa någonsin.
Jag skulle kunna leva ett liv afterglowad i dushen.
Citera
2010-07-11, 23:21
Medlem
damnLFOs avatar
Det är sjukligt najs att trippa i duschen. Brukar duscha i timmar på svamp ibland. Jävligt renande tripp blir det oftast. Det är kanske det jag behöver nu när jag tänker efter...
Citera
2010-07-12, 01:32
Medlem
tillbringade en gång en ordentlig 2-cb tripp naken i ett halvfullt badkar med att liksom lägga dushmunstycket under vattenytan så att det bubblade uppåt och satt och tittade och lekte med den och funderade kring allt möjligt, hade väldigt trevligt vill jag minnas, lyckades mer eller mindre vattenfylla hela badrummet kändes det som också dessvärre.
Citera
2010-07-12, 03:00
Bannlyst
Att trippa i duschen är den bästa skiten! Gör som jag och ni kommer inte att ångra det.

1.Tanka hem mp3 filer med "jungel" ljud, alltså inspelningar ifrån amazonas regnskogar.
Visst funkar det med lite trummor och sånt med men jag gillar mest när det bara är ljud direkt ifrån naturen.
2. Bränn dom på en cd och fixa en bärbar sterio som du sedan tar in i badrummet.
3. Om du har plantor hemma så dra in dom i badrummet, så att det blir "skogigt".
4. Tänd några rökelser i badrummet, var försiktig så att inget kan börja brinna.
5. Ta av dig dina kläder
6. Inta LSD, magiska svampar, DMT, meskalin, whatever you choose.
7. Sätt på musiken , släck ljuset så att det blir mörkt och sätt dig sedan i duschen, dra på vattnet så att det blir en behaglig värme och stråle som träffar dig, förutsätter att du kan justera duschhandtaget.
8. WELCOME TO THE FUCKING JUNGLE

Denna metoden är det närmsta du kan komma att bli en shaman i en tropisk jungel i din sunkiga lägenhet i innerstaden, but oh fuckin trust me it is nice!
Citera
2010-07-12, 03:37
Medlem
3.14159s avatar
Jag badade i badkar en gång när jag tagit väldigt mycket DXM. Det var en minst sagt udda upplevelse.
Citera
2010-07-12, 13:36
Medlem
Fatcaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Fox
Att trippa i duschen är den bästa skiten! Gör som jag och ni kommer inte att ångra det.

1.Tanka hem mp3 filer med "jungel" ljud, alltså inspelningar ifrån amazonas regnskogar.
Visst funkar det med lite trummor och sånt med men jag gillar mest när det bara är ljud direkt ifrån naturen.
2. Bränn dom på en cd och fixa en bärbar sterio som du sedan tar in i badrummet.
3. Om du har plantor hemma så dra in dom i badrummet, så att det blir "skogigt".
4. Tänd några rökelser i badrummet, var försiktig så att inget kan börja brinna.
5. Ta av dig dina kläder
7. Sätt på musiken , släck ljuset så att det blir mörkt och sätt dig sedan i duschen, dra på vattnet så att det blir en behaglig värme och stråle som träffar dig, förutsätter att du kan justera duschhandtaget.

Denna metoden är det närmsta du kan komma att bli en shaman i en tropisk jungel i din sunkiga lägenhet i innerstaden, but oh fuckin trust me it is nice!

Haha asså detta är det bästa jag läst på länge på fb, eftersom att alla säger sig att duscha under en tripp är det lätt det som blir för min del också.
Citera
2010-07-12, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Fox

5. Ta av dig dina kläder

DMT i duschen? aa ska man snart inte börja röka salvia i duschen oxå
Citera
2010-07-12, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av litenpenis
DMT i duschen? aa ska man snart inte börja röka salvia i duschen oxå

Haha snälla din lilla petlisa, hört talas om ayahuasca?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in