Ar i behov av akut hjalp eftersom jag har nagra filer pa datorn som jag maste ha tillgang till snarast!
Igar sa satt jag vid datorn, hade varit igang lite mer an ett dygn. Jag pausar ljudet pa spotify eftersom jag skulle kolla pa en youtube film. Det ar problemet borjar, allt ljud har forsvunnit. Startar musiken pa spotify, far inget ljud. Aja, startar om datorn.
Far da nagot felmeddelande och testar starta om igen, igen och igen. Meddelandet jag far ser ut sa har
A problem has been detected and windows has been shut down to prevent your computer.
An attempt was made to write to read only memory.
If this is the first time youve seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps>
Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any windows updates you might need.
osv
Techincal information
STOP 0x00000BE 0x806E3800, 0x006E3121, 0Xb84C3784, 0x000000B
Vad kan ha hant? Har inte installerat nagat nytt pa sistonde. Vad ska jag gora for att losa detta problem? Nar jag startar windows far jag alternativet att starta Som vanligt, safe mode etc. Har testat dessa, kommer alltid tillbaka till texten ovanfor.
Tacksam for all hjalp jag kan fa
Datorn ar en HTPC med ett Micro ATX moderkort. Kor pa Windows XP