2010-07-11, 14:58
Medlem
vante33s avatar
Ända sen 8-10 års ålder(nu 18) så har jag runkat nästan varje dag!! Det började med vanligt 2-3 gånger varje dag men nu så runkar jag 6-8 gånger VARJE dag och ibland om jag har mer tid så kan jag även runka mer än så!! Är detta farligt ? kommer jag att skada mig senare i livet? hjälp snälla!

Edit:
Alltså jag vill tilläga också att:

Föfr när jag runkade så var det "normalt", alltså jag runkade 2-3 gånger och varje gång efter utlösning/orgasm så slocknade kuken och sen efter det så va jag trött och kände mig fett okåt och om jag runkade innan jag skulle träna eller innan jag skulle gå ut till stan, fest o.s.v så vart jag seg och ointresserad av tjejer.

Men nu när jag runkar och får utlösning/orgasm så kan kuken fortfarande vara hård och jag kan fortfarande runka och den "slocknar" inte. Det är efter att jag runkat typ 3 gånger i rad som kuken börjar slockna och då så behöver jag bara vänta mindre än 5 min för att börja igen. Och om jag runkar före träning eller innan jag ska ut och se tjejer såblir jag inte trött eller seg.
Senast redigerad av vante33 2010-07-11 kl. 15:36.
Citera
2010-07-11, 14:59
Medlem
Pihraijas avatar
Så länge det inte gör ont tror jag inte att det är farligt
Citera
Medlem
Du kommer få s.k. runkarm i den takten.
Citera
Medlem
Det är inte dåligt, snarare tvärtom.
Det minskar chansen för prostatacancer
Citera
Medlem
Celenos avatar
Du kommer att få håriga händer och dålig syn.
Citera
2010-07-11, 15:00
Medlem
vante33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pihraija
Så länge det inte gör ont tror jag inte att det är farligt
Nej det gör inte ont men är det sant att man typ förstör något med testosteronet, sperman och sånt när man blir äldre ?

Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Vet inte om du skojar eller inte men jag har fått hårigare underarmar iaf haha
Citera
2010-07-11, 15:03
Medlem
Penetreights avatar
Benskörhet, skörbjugg och tar stor skada på levern.
Citera
2010-07-11, 15:06
Medlem
milkmannenknas avatar
Ingen fara, såg en dokumentär för fyra år sen om två engelsmän som onanerade 10 gånger eller fler varje dag och gjort så i flera år utan bekymmer. Men dock så blev det ett beroende för dem så programmet handlade om deras "utveckling" för ett "normalt" liv.
Citera
2010-07-11, 15:07
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno

Det där tar de även upp i Kvarteret skatan..

Varför skulle man få håriga händer? Bara en gammal och dålig myt?
Citera
2010-07-11, 15:13
Medlem
SocDs avatar
det räcker att jag drar en runk innan träningen så blir det passet genast sämre. Samma om jag drar en innan jag drar ut på krogen så blir jag inte lika sugen på att jaga. Fast du kanske inte har det där "problemet". Så runka på du
Citera
2010-07-11, 15:15
Medlem
rotwars avatar
Har hört att man kan bli beroende av substansen som släppts fri i hjärnan vid orgasm om man runkar för mycket, kan därav vara att man känner för o runka igen o igen?
Citera
2010-07-11, 15:16
Bannlyst
Du kommer att få prostatacancer vid 22 års ålder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in