Citat:
Ursprungligen postat av kevin123123
Hur funkar det, är det svårt?
Finns ju olika typer, jag tänkte mer en klassisk Amerikansk stripp klubb där det bara är tjejer som dansar och man kan ha 'privat' lapp dance, man tjänar stora delar av pengar på alkohol och kanske inträdde fast jag läste någonstans att stripp klubbar inte säljer alkohol? Är det dom som väljer det eller får dom inte sälja stark alkohol enligt lagen?
Efter att ha läst lite här på Flashback verkar det inte finnas brist på intresse, man kan inte behöva så mycket kapital eftersom man säljer en service, man behöver nästan bara en lokal. Stockholm skulle behöva mer kul, Stockholm är ju ingenting på den globala kartan, och snygga tjejer är inte svårt att hitta i Sverige.
Och vilken man har inte drömt om att äga en stripp klubb?

joo vilken man har inte drömt om o ha en aldeles egen stripp klubb the american dream!
problemet här i sverige är att du får inte servera stark öl/sprit...enligt lagen (som jag fattat det som)
nummer 2 är att så fort du öppnat din klubb är att diverse kriminella vill vara med och driva din klubb, först vill dem gjärna ta dörr/garderob dem erbjuder dig beskydd mot andra kriminella organisationer som oxå vill ha en del av kakan,väljer du att tacka nej ja då kan du förvänta dig en liten brand olycka elelr kanske tom en död katt utanför din dörr.
du kommer mao vara tvungen att acceptera deras erbjudande, dem komemr sakta men säkert äta upp din vinst och ruinera dig, tvinga dig ta lån via dem o vips när du inte kan betala, måste du skriva över klubben på en viss mr "x" sedan äger du inte ett skit förutom en skuld till någon otrevlig typ, och förmodligen ett trevligt bank lån
så innan du öppnar, se till så att du har allt på det torra..
har sett allt för många trevliga krog ägare/klubb ägare som gått nedför den vägen o i slutändan bara blivit RÖV fistad,kollar du på dem populäraste krogarna/stripp klubbarna i gbg har dem alltid ett finger med någonstanns