2010-07-10, 21:52
Medlem
Alltså helvete vad dryg tjej som går och skvallrar så där. Visst, SOL tar en jävla risk som köper sex, men ändå. Jag tycker det är jävligt dålig stil hur som helst. Ungefär som att en langare går och skvallrar på sina köpare.

Bara för att hon nu tydligen ryckt upp sig från sin då mindre smickrande sidoaktivitet behöver hon väl inte förstöra för honom.
Senast redigerad av Stinken 2010-07-10 kl. 21:55.
Citera
2010-07-10, 21:57
Medlem
Batuta framförde en intressant tes i skvallertråden om Littorin:

"Hans Viklund är knappast den som inte ger igen, om man får tro tråden om bedragaren Viklund på FB. Det är en person som har motiv att smutskasta Littorin. Ekonomiskt utblottad (?) har han även intresse av att hans nya sambo, dvs Littorins ex, vinner vårdnadstvisten. Samt stämningen på 1,8 miljoner.

Littorin var en välkänd person i media redan 2006. Att "Anna" först efter några månader får klart för sig vem som skulle vara hennes kund, är kanske inte helt rimligt."

Kan det vara Littorins exfrus nya snubbe som har arrangerat "Horan Anna"?
Citera
2010-07-10, 22:06
Medlem
ForzaLeons avatar
*sniff* *sniff*

Känns som aftonbladet kör med en "Alexandra Johansson" igen.
Lite skeptisk till allt detta & undrar om de har lyckats täppa till hålen bättre denna gång?
Ja när det gällde Alexandra Johansson så sket det sig rätt snabbt för dem.
Citera
2010-07-10, 22:10
Medlem
E30s avatar
Har läst artikeln och funderat på samma sak.
Littorin är imo ingen korkad person precis, så om han avgick pga detta så borde han fattat att det skulle kommit fram förr eller senare och skulle istället varit kvar och bara hållt snattran istället.

Det som talar för Anna är att hon har nummret till L samt info om L på datorn, fast vi vet alla här på forumet att det är inte speciellt svårt att få reda på info. Om hon däremot har chatloggar från tex msn där han avslöjar sin adress och dylikt så är det ju en annan sak, det står det dock ingenting om.

"Anna är inte ute efter att sätta dit Littorin och vill inte anmäla".....
Ok, jag vill inte anmäla någon som köpte mina tjänster jag gav ut olagligt. Låter ju rätt rimligt.
Men det känns som att hon inte vill gå hela vägen, bara aftonbladet-vägen.
Nåväl, vi får väll se hur den här historian slutar tillslut....
Citera
2010-07-10, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leemagnum
Brottet, om det skett, är preskriberat. Der innebär att det aldrig blir prövat i domstol. Så ord kommer att stå mot ord. Det visste Aftonblöadet när de drog igång det här. Varesig Littorin är sakyldig eller inte kommer aldrig en dom att falla i domstol. Men Aftonbladet har sett till att folkets dom har fallit över familjen Littorin, inklusive hans barn. Aftonbladet borde skämmas!!!
Skyll inte på Aftonbladet!
Det är ju Moderaternas egna justitieminister som säger att det borde tas i med hårdare tag mot misstänkta sexköpare. Det är hon som borde skämmas i sånt fall.
Försök att hålla reda på begreppen här!
Citera
2010-07-10, 22:15
Medlem
Mayitos avatar
Jag kan säga att jag föraktar journalister - av ren erfarenhet när jag sett hur de bevakat rättsfall som jag känner till varenda detalj om. Bedrövligt okunnigt släkte. Det är en sak. Mitt förakt bottnar i att journalister är usla på att erkänna felaktigheter.

Jag säger att "Anna" finns. Men det är förstås inte säkert att hon haft SOL som kund. Allt hänger på hennes "trovärdighet". Jag gissar att hon haft SOL som kund men det spelar ingen roll. Min respekt för denna dam är = noll. För att inte tala om hur Aftonbladet skött denna grej.
Citera
2010-07-10, 22:24
Medlem
Saken är den att jag är övertygad om att om hon finns så vet någon av flashbacks nästan 420 000 medlemmar vem det är. Inte minst någon av horkarlarna på prostitutionsforumet. Finns hon så kommer det komma fram i den här tråden förr eller senare!
Citera
2010-07-10, 22:29
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Det som talar för Anna är att hon har nummret till L samt info om L på datorn, fast vi vet alla här på forumet att det är inte speciellt svårt att få reda på info. Om hon däremot har chatloggar från tex msn där han avslöjar sin adress och dylikt så är det ju en annan sak, det står det dock ingenting om.

Detta är Aftonbladets datorbevisning:
Citat:
Aftonbladet har förvisso gått igenom en dator med mejl som kommer från en anonym adress och där finns ett telefonnummer, som tidigare uppges ha gått till Littorin

Lite bristfälligt månne?
Citera
2010-07-10, 22:35
Avslutad
Varför skulle hon inte finnas för?
Citera
2010-07-10, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Batuta framförde en intressant tes i skvallertråden om Littorin:

"Hans Viklund är knappast den som inte ger igen, om man får tro tråden om bedragaren Viklund på FB. Det är en person som har motiv att smutskasta Littorin. Ekonomiskt utblottad (?) har han även intresse av att hans nya sambo, dvs Littorins ex, vinner vårdnadstvisten. Samt stämningen på 1,8 miljoner.

Littorin var en välkänd person i media redan 2006. Att "Anna" först efter några månader får klart för sig vem som skulle vara hennes kund, är kanske inte helt rimligt."

Kan det vara Littorins exfrus nya snubbe som har arrangerat "Horan Anna"?

So many words, so few brains.
Vad har Vårdnadstvisten med ekonomi att göra?

Vårdnadstvist <> Bodelning...*suckar*
Citera
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Jag kan säga att jag föraktar journalister - av ren erfarenhet när jag sett hur de bevakat rättsfall som jag känner till varenda detalj om. Bedrövligt okunnigt släkte. Det är en sak. Mitt förakt bottnar i att journalister är usla på att erkänna felaktigheter.

Är politiker bättre på att erkänna felaktigheter då?

Nej, men skillnaden är - stor.

Politiker är folkvalda och lyder under vissa regler.

Journalister anställs av andra - journalister.

Så redan där är det en jävla skillnad. Vi kan aldrig få en usel journalist att avgå och ändå ska man stå ut med att detta pack sätter sig till doms över de personer vi faktiskt väljer. Nä, journalister är av sämre klass än våra politiker och det är urvalsprocessen som orsakar det. Jag känner personligen till journalister som besöker porrklubbar utomlands. Jag vet det. För jag har träffat dem där.

Å andra sidan är jag varken folkvald eller journalist. Men om jag får välja så tar jag 10 gånger av 10 våra stackars politiker.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Varför skulle hon inte finnas för?

Varför skulle hon finnas? På riktigt alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in