2010-07-10, 17:10
Medlem
Boa-Ormens avatar
Ålder; 19
Kön ; Man
Vikt ; 72 kG
Längd ; 178 CM

Jag har aldrig blivit bakfull när jag drycker alkohol. Kan även dricka stora mängder av Alkohol
Kan dricka Allt ifrån 15-24 öl på en kväll. Kan även dricka sjuttis på en kväll. Utan att få en Kartefylla.
Och det är vad det krävs för mig dricka om det ska bli något av kvällen. Börjar bli otroligt jobbigt
att hälla i sig platta bärs per festkväll. Och även dyrt blire. Och försöka håll fyllan på krogen är nästan omöjligt för det blir för dyrt

Och jag nyktrar även till väldigt snabbt om jag inte håller tempot.

Nu är min fråga.
Vad kan allt det här bero på?

Mvh,
Boa-Ormen
Citera
2010-07-10, 17:12
Medlem
Surviverpuffs avatar
asså detta låter inte bra sök upp hjälp på sjukhuset...
Citera
2010-07-10, 17:17
Medlem
Lätt !
Du är ung och kroppen har lätt att återställa sig efter förgiftningen. Vid 30+ tänker du en gång till innan du dricker dig aspackad, det är bara jobbigt att vara dålig i 2 dagar efteråt.
Citera
2010-07-10, 17:22
Bannlyst
vänta du bara.. din tid kommer. Det är olika från person till person. Jag började bli "bakis på riktigt" vid 18 års ålder. Vissa polare är 24 och har inte blivit bakfulla än. Men tro mig.. förr eller senare händer det.
Citera
2010-07-10, 17:25
Medlem
Boa-Ormens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surviverpuff
asså detta låter inte bra sök upp hjälp på sjukhuset...
Kroppen tar ju inte stryk av det verkar det som. Så vad ska ja söka hjälp för?

Citat:
Ursprungligen postat av pierso
Lätt !
Du är ung och kroppen har lätt att återställa sig efter förgiftningen. Vid 30+ tänker du en gång till innan du dricker dig aspackad, det är bara jobbigt att vara dålig i 2 dagar efteråt.

Ingen jag känner kan ju inte dricka den här mängden av alkohol utan behöva magpumpas.
O alla blir ju bakfull
Citera
2010-07-10, 17:26
Medlem
Boa-Ormens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gudfadern-
vänta du bara.. din tid kommer. Det är olika från person till person. Jag började bli "bakis på riktigt" vid 18 års ålder. Vissa polare är 24 och har inte blivit bakfulla än. Men tro mig.. förr eller senare händer det.

Aah okej skönt höra men ändå inte. Men vad kan det bero på att jag tål så himla mkt alkohol?
Citera
2010-07-10, 18:48
Medlem
Kruzs avatar
Har/är i samma situation som TS.

Kan dricka bra mängder med sprit/öl och mår hur bra som helst dagen efter. Någon karatefylla får jag inte heller precis som TS. Varför det är så har jag länge undrat då många av mina vänner verkar nästan döda hela dagen efter med illamående, kräkningar och hur mycket sömn som helst. Jag är 30+ och "still going strong".
Inget genetiskt då både min mor o far blir ganska sletna dagen efter.
Citera
2010-07-10, 19:13
Medlem
FakeIdentity.s avatar
Så tänkte jag med fast när jag var 15. Nu blir jag det. Tids nog skall även du bli det.
Citera
2010-07-10, 20:29
Medlem
Haris82s avatar
Vill du få bakfylla så kan du ta en 75 vodka och en 75 whiskey. Du blandar dom i stora glass som drinkar 50% vodka 50% whiskey. Ta 3 starköl och ett glas rött vin på det hela.

Skriv här sen hur det gick.
Citera
2010-10-24, 18:25
Medlem
snusmurikans avatar
Flera av mina vänner är nästan som dig men de blir snarare snorpackade av 2 liter öl och dagen efter står dom på benen och retar gallfeber på en annan som mår piss och drack ständigt under hela kvällen innan (samma scenario skedde idag förövrigt)

Börjar irritera mig som fan på detta gud är inte rättvis..
Citera
2010-10-24, 20:19
Medlem
Mandic!s avatar
Blivit bakis två gånger i mitt liv, slipper det också, hittils iallafall. Skönt iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in