2010-07-09, 23:31
Medlem
Hallucinators avatar
Hej, jag har letat runt både på google och på Flashback efter växter som liknar Änglatrumpet, men kan inte hitta någon.

Skulle vilja veta om någon vet om det finns någon växt som är lik Änglatrumpet som växer i Sverige. (Förrutom Spikklubba).

Har nämligen kollat runt i ett växthus och hittade en växt som är lik Änglatrumpet, dock så vill jag vara på den säkra sidan.

Ja, jag kommer testa Änglatrumpet, har läst på och kommer ta en minimal dos.
Citera
2010-07-09, 23:47
Medlem
RMBKKs avatar
Har hört talas om någon slags svamp som växer i Sverige på sensommaren och hösten
Verkar vara knark, så jag håller mej undan.
Citera
2010-07-10, 00:05
Medlem
Hallucinators avatar
Toppisar ja, det blir nästa projekt.
Citera
2010-07-10, 00:08
Avslutad
Ska du köra på änglatrumpet på Studenten nästa år?
Citera
2010-07-10, 00:12
Medlem
Hallucinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Ska du köra på änglatrumpet på Studenten nästa år?

Har redan tagit studenten.

Anyways, någon kan stänga denna tråd, har plockat blad och ska börja proppa i mig nu.
Citera
2010-07-10, 00:53
Medlem
TheSpacePopes avatar
Hoppas du får en trevlig tripp.

Skriv gärna lite om den senare! Alltid kul att läsa tripprapporter om änglatrumpet!
Citera
2010-07-10, 01:48
Medlem
Hallucinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Hoppas du får en trevlig tripp.

Skriv gärna lite om den senare! Alltid kul att läsa tripprapporter om änglatrumpet!

Tack.

Kommer skriva rapport om det känns värt. (Har inte märkt alltför mycket av symptomen, endast vidgade pupiller och lite problem med balansen).
Citera
2010-07-20, 05:05
Medlem
Pez-DJs avatar
Hur gick det med trippen?

Om det finns folk i Umeå som är sugen på testa Änglatrumpet (Brugmansia) så finns det massvis att nalla på blommbutiken Väst på stan på vägen som går mot statoil på E12.

http://img829.imageshack.us/img829/2589/20100720608.jpg

Se bara till att knycka några blad på kvällen i sådana fall.
Senast redigerad av Pez-DJ 2010-07-20 kl. 05:07.
Citera
2010-07-22, 00:40
Medlem
Belladonna men den e vääldigt sällsynt
Citera
2010-08-12, 20:42
Medlem
Hallucinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pez-DJ
Hur gick det med trippen?.

När vi testade första gången så blev jag deprimerad, orkade inte göra något. Dock så vart en låt helt sjukt bra medans jag blev ännu mer deprimerad av alla andra låtar jag lyssnade på.

Efter några timmar så försökte jag somna, när jag blundade så kändes det som om allt snurrade runt, ganska kul.

Strax efter detta så spyr jag upp allt och känner mig pånyttfödd.

(Hade 2 vänner som testade, men dom märkte inget, en av dom spydde dock).

Gjorde även té på 7 blad, tappade balanssinnet totalt och tyckte det var ganska trevligt. (Drack knappt hälften).

Sedan var det marknad och jag och polaren hittade ett par trumpeter. Jag försökte käka men det gick inte, fick kväljningar och gav upp.

Polaren fick i sig rätt mycket och började bli deprimerad. (Jag åker hem till mig och han till sig).

Han skriver på msn att han mår sjukt dåligt och att han ska sova, dagen efter berättar han om hur han såg ryssar som stirrade på honom men att det kändes vanligt.

Det var hallucinationer men han upptäckte inte det förrän dagen efter när ruset var över.

Pga. att vi inte fått så starka effekter så kommer vi köra en sista gång nu. (Kokar té igen eftersom det var mycket lättare att få i sig).

Händer det något så kommer en tripprapport, händer inget så ger jag upp med Änglatrumpeten.
Citera
2010-08-13, 14:56
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinator
Han skriver på msn att han mår sjukt dåligt och att han ska sova, dagen efter berättar han om hur han såg ryssar som stirrade på honom men att det kändes vanligt.

Jo, det är ganska vanligt att personer på änglatrumpet ser och pratar med låtsas-människor som inte finns, trotts att drogen nästan aldrig ger visyella syndistortioner eller mönster (som psilosybesvamp och lsd ger). Drogen ger mer vanföreställning än trivsama halusinationer.

Redan på låg dos har ni upptäckt att det inte är en drog att bli glad av. Snarare är det lätt att snea, särskilt i högre doser.

Är det inte bättre att göra något kul istället för att slösa tid på änglatrumpet?

Dr John B Watson
Citera
2010-08-13, 19:27
Medlem
Hallucinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrJohnBWatson
Jo, det är ganska vanligt att personer på änglatrumpet ser och pratar med låtsas-människor som inte finns, trotts att drogen nästan aldrig ger visyella syndistortioner eller mönster (som psilosybesvamp och lsd ger). Drogen ger mer vanföreställning än trivsama halusinationer.

Redan på låg dos har ni upptäckt att det inte är en drog att bli glad av. Snarare är det lätt att snea, särskilt i högre doser.

Är det inte bättre att göra något kul istället för att slösa tid på änglatrumpet?

Dr John B Watson

Vi försöker att få ut en någorlunda rolig upplevelse. (Folk har sagt att det borde gå, och någon måste väl testa).

Ikväll kommer jag och 2 polare koka lite té igen.

Sista försöket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in