Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
Elfsberg BORDE ha sagt Stockholms ”KOMMUNS” problem. Dock att han INTE snackade Stockholms ”STAAAD:s” problem. Bingo för mig alltså.
Och centerpartisten Viktoria Skure-Eriksson i Västerås skrev en debattartikel som var genomlusad med benämnandet ”KOMMUNEN”. –Bingo!! …å så å så radiojournalisten Torbjörn Lindberg på Sveriges Radio Västmanland, som för en stund sen radierade om …ja ja, ”Västerås´” samhällsproblem. –Dock alltså inte Västerås ”STAAAD”.
-Dock!! att jag …VIIII!!!!, svenska folk, har mycket kvar att ta i. Som t.ex. dessa signaturerna ”Tårtan” och ”Walter” här ovan.
–Ingenting annat är än simpla SABOTÖRER!!
Som sliter som faeeen för att punktera mig och min story. Sliter som faeeen för att dölja denna MÖRDAR verksamheten i det politiska livet i Västerås.
-Varför i helvete skriver då inte Åke Hillman, Mats Svegfors, Anders Harald Pers, Elisabeth Bäck, Eva Andersson, Anders Lif, Sven Åke Karlsson, Ulf Palm m.fl., att jag bara ÄÄÄÄr svårt sjuk någonting och att pengarna i brevlåda, är vanlig pension från …var nu pensionspengar kommer ifrån??
Som Tårtan vet berätta om här ovan.
…och varför har jag inte ”BAAARA” skaffat mig ett jobb, ”BAAARA” inte flytta från Västerås; frågar denne mest-luft Tårtan. –Herr konditor, du e´ …rimligen, vad jag här känner, bara inte förståndsbegåvad att förstå en sådan förklaring; förutom att du som vuxen, booorde ha livserfarenheten till svaret. Du tillhör –sannolikt- gruppen människa som, måste åka på sådant rejält skit, så att du förstår. …jo, jag var nog själv en sådan, innan jag fick gå i däck.
-Ja alltså om det nu inte är att Tårtan mycket väl vet svaret, som hon/han ingår i detta västeråsiska politiska MÖRDAR gänget. Som frågorna ovan bara är sabotage.
BO-Gavne
för det första: grattis till din seger. elfsberg, eriksson och lindberg har nu övergett stadssnackandet. du har triumferat.
för det andra: VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ FRÅGAN OM PENGARNA SOM UTBETALATS TILL DIG??? VAD FICK DU VETA NÄR DU SPÅRADE UTBETALNINGARNA? DU HAR JU HAFT 20 ÅR PÅ DIG ATT FORSKA I SAKEN. SMIT INTE FRÅN DEN FRÅGAN!!!
för det tredje: varför har du inte flyttat eller skaffat ett jobb? du ger ju för fan inga svar!!! om ohälsa har hindrat dig så är det ingen skam!!
för det fjärde: jag tillhör inte den västeråsiska torped mördar maffian som är ute efter att mörda dig och sätta ditt avhuggna huvud på en påle, androm till skräck och varnagel. LARVA DIG INTE MED SÅDANT SVAMMEL!!!
för det femte: "Åke Hillman, Mats Svegfors, Anders Harald Pers, Elisabeth Bäck, Eva Andersson, Anders Lif, Sven Åke Karlsson, Ulf Palm m.fl." enligt dig så har dom sagt att det inte är pensionspengar. MEN VAD SADE DOM DÅ ATT DET VAR??? vad säger försäkringskassan? eller socialförvaltningen? pengar går att spåra. om du inte kan, ta då kontakt med en advokat, han gör jobbet på ett par timmar.
för det sjätte: du är oförskämdheternas okrönte konung. jag är ingen sabotör som försöker punktera dig. jag försöker föra en diskussion med dig, och vad händer? du spyr ur dig en massa förolämpningar. som grodor hoppar dom regelbundet ur din mun i en strid ström.
för det sjunde: du har inte monopol på lidande. jag har åkt på skit i livet som du inte kan föreställa dig, men inte FAN gnäller jag här på flashback om den saken. SÅ VUXEN ÄR JAG. HUR VUXEN ÄR DÅ DU I JÄMFÖRELSE?? och jag är inte förståndshandikappad som du så målande beskriver mitt tillstånd. vad du gör är att ta till skamgrepp i dina diskussioner. skäms du inte? nej, jag vet nu att du inte gör det. vad säger det om ditt förstånd? hmmm?
för det åttonde: VARFÖR har du inte flyttat från västerås? VARFÖR??? du skriver om mig som luft-tårtan. ok, jag förstår. det är menat som en simpel förolämpning. vill du att jag i fortsättningen ska kalla dig korkskruven? vill du det? varför korkskruven undrar du nu. jo, det beror på att din förmåga till förstånd beskriver en korkskruvs psykologi. SIMPEL SOM FAN!!!
OK, jag måste ge dig en eloge. du har med dina sista inlägg, riktade till mig, fått mig att bli förbannad. det krävs en hel del innan jag blir så arg som jag nu har blivit. MEN.... jag är inte långsint. ilskan går över och jag hoppas på flera givande samtal med dig. dock hoppas jag att du i fortsättningen besinnar dig och lär dig att känna igen ärligt menade frågor, och besvarar dom på ett sätt som är värdigt en vuxen karl, som du säkert innerst inne är. om du bara besinnar dig innan du går loss på tangeneterna, och inte beter dig som en grizzlybjörn som fastnat med ballarna i en björnsax, så kommer du säkert att anslå en annan ton. FÖRHOPPNINGSVIS.
med förhoppning om framtida fortsatta diskussioner, vilka ämnen det än månde vara, och att dom ska föras med både allvar och humor. inga ballar i björnsaxen, gavne.
mvh konditorn