Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Lyckligtvis driver ungdomsförbunden frågan rätt hårt och tillsammans kan vi i alliansens ungdomsförbund förhoppningsvis lyckas övertala våra ”moder partier” om att fri invandring och öppna gränser är något väldigt bra som bör införas omgående. Om inte annat lär det bli förändring när de som idag har ledande positioner i ungdomsförbunden i framtiden är de som har ledande positioner i ”moder partierna”. Så jag har goda förhoppningar om att Sverige i framtiden skall införa fri invandring och öppna våra gränser om det blir de rödgröna eller alliansen som inför det återstår att se men tillsammans kan vi klara av det.
Är du ett troll eller bara efterbliven? Du är medveten om att den liberala tanken om fri invandring och en avskaffad välfärdsstat inte riktigt går ihop med miljöpartiets öppna gränser hoppas jag?
Vaffan människa, ta dig i kragen! Det finns inget jävla land i den här världen som är 100% liberalt, där marknaden styr helt. Tittar man dessutom på just "marknaden" så är det utbud och efterfrågan som styr. Som det ser ut med invandringen så finns det ett jävla utbud, men knappt någon efterfrågan , därför måste det regleras. Hela tanken om fri invandring är bara så absurd så att det egentligen inte ens behövs debatteras. Det finns en jävla massa absurda och obskyra folkgrupper som (tro mig) skulle glädjas över att släppas in i landet, även som laglösa, iom att de skulle ha större möjligheter att utöva sina "försörjningsmetoder" jävligt mycket bättre här än i sina fattiga hemländer.
Flytta ut ur pojkrummet, skaffa ett jobb och lite livserfarenheter så ska du se att det växer vett i skallen på dig också.